تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، لایت کوین و پولکادات

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، لایت کوین و پولکادات
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2270 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، لایت کوین و پولکادات

آلت کوین ها در تلاش برای بهبود وضعیت خود هستند اما از سرعت بالایی برای انجام این مهم برخوردار نیستند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل اتریوم (ETH)

در چند روز گذشته اتریوم در بازه فشرده ای قرار گرفته که نشان می دهد قاطعیت کافی بین تریدرها وجود ندارد. در حال حاضر گاوها در تلاش برای عبور قیمت ها از سد مقاومتی پیش روی خود هستند.

نمودار روزانه اتریوم

درصورتی که خرس ها موفق به کاهش قیمت ها به زیر ۴۳۲ دلار شوند، احتمال سقوط تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۰۹ دلار) افزایش خواهد یافت. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شیب صعودی دارد و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که حاکی از برتری جزیی گاوها در مقایسه با خرس ها هستند. درصورت موفقیت گاوها در افزایش قیمت، اتریوم ممکن است تا ۴۸۸ دلار صعود کند. در صورت عبور از سد مقاومتی در سطح قیمتی ۴۸۸ دلاری، صعود تا ۵۵۰ دلار تداوم خواهد داشت.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

در چند روز گذشته بایننس کوین در بازه ۲۵.۶ – ۳۲ دلاری قرار گرفته است. در ۷ نوامبر گاوها برای افزایش قیمت ها به بالای میانگین های متحرک تلاش کردند اما موفق نبودند.

نمودار بایننس کوین

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۸ دلار) روند نزولی دارد و شاخص RSI در محدوده منفی قرار دارد که نشان می دهد که خرس ها دست برتر را دارند. درصورتی که خرس ها قیمت این رمزارز را زیر میانگین های متحرک حفظ کنند، کاهش قیمت ها تا ۲۵.۶ دلار ممکن خواهد بود. درصورتی که قیمت ها ریزش کنند، بایننس کوین در روزهای آتی در بازه فشرده ای معامله خواهد شد. اما برعکس، درصورتی که قیمت ها از سطوح کنونی افزایش پیدا کند و به بالای ۳۰ دلار برسد، می توان انتظار تداوم روند صعودی را تا ۳۲ دلار داشت.

تحلیل لایت کوین (LTC)

در تاریخ ۷ نوامبر، لایت کوین دوباره موفق به عبور از سد مقاومتی ۶۴ دلاری نشد. تاکنون گاوها ۳ بار در تلاش خود برای عبور از این سد مقاومتی شکست خورده اند.

نمودار روزانه لایت کوین

شاخص RSI شیب نزولی به خود گرفته است که نشان می دهد قدرت گاوها در حال تضعیف شدن است. درصورتی که لایت کوین به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۶ دلار) سقوط کند، احتمال تداوم سقوط تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۵۰ دلار) افزایش خواهد یافت. اما درصورتی که قیمت ها از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه افزایش یابد، گاوها برای افزایش قیمت ها به بالای ۶۴ دلار تلاش خواهند کرد. درصورتی که موفق شوند، می توان انتظار صعود تا ۶۸.۹ دلار را داشت.

تحلیل پولکادات (DOT)

هم اکنون پولکادات در  بازه فشرده ای با سطح حمایتی ۳.۸ دلاری و سد مقاومتی ۴.۹ دلاری معامله می شود. در تاریخ ۷ نوامبر، پولکادات به زیر ۴.۸ دلار نزول کرد که نشان می دهد خرس ها در حال دفاع پرقدرت از این مقاومت هستند.

نمودار روزانه پولکادات

با این وجود گاوها در تلاش هستند که قیمت ها را بالای میانگین های متحرک حفظ کنند. شاخص RSI در محدوده ۵۰ قرار گرفته است. درصورتی که شاخص RSI از خط روند نزولی خارج شود، دست برتر را گاوها خواهند داشت. درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت ها به بالای ۴.۹ دلار شوند، صعود تا ۵.۵ دلار تداوم خواهد شد. اما به نظر می رسد که خرس ها به خوبی از این سطح دفاع کنند،‌ اما اگر گاوها موفق شوند، روند صعودی جدیدی شکل خواهد گرفت.

همراه ما باشید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx