تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2124 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

روند بهبود قیمت بیت کوین بعد از ریزشش تا ۱۴۸۰۰ دلار با قوت ادامه دارد اما آلت کوین ها عملکرد کندی داشته اند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین روند صعودی دارد اما با مقاومت شدید خرس ها نزدیک کانال ۱۶ هزار دلاری مواجه شده است. درصورتی که بیت کوین موفق به عبور از این سد مقاومتی نشود، احتمالا تریدرهای کوتاه مدت برای کسب سود، دست به فروش خواهند زد.

نمودار روزانه بیت کوین

اگر ارزش این ارز به زیر ۱۵۶۵۰ دلار کاهش یابد، ممکن است روند نزولی تا سطح حمایت بحرانی ۱۴ هزار دلاری ادامه پیدا کند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۳۹۳۵ دلار) زیر این سطح حمایتی قرار گرفته است، پس انتظار می رود که گاوها به شدت از این سطح دفاع کنند. و درصورتی که قیمت ها افزایش قابل ملاحظه ای از سطح میانگین نمایی ۲۰ روزه داشته باشند، این مسئله نشان دهنده حجم بالای خرید توسط گاوها خواهد بود. بنابراین انتظار می رود که بیت کوین در روزهای آتی در بازه ۱۴۰۰۰ – ۱۶۰۰۰ دلاری معامله شود.

اما درصورتی که گاوها ها قدرت نمایی کنند و قیمت این رمزارز را از ۱۶ هزار دلار افزایش بدهند، رسیدن به ۱۷۲۰۰ دلار ممکن خواهد بود. اما برعکس، درصورت ریزش قیمت ها به زیر میانگین نمایی ۲۰ روزه، بیت کوین ممکن است تا سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۲۱۳۷ دلار) سقوط کند.

تحلیل ریپل (XRP)

در تاریخ ۷ نوامبر ریپل تلاش کرد که از خط روند چند روز گذشته خود فاصله بگیرد اما خرس ها اجازه چنین کاری ها را به این ارز ندادند. در حال حاضر گاوها در تلاش هستند که از سطوح میانگین های متحرک دفاع کنند. درصورتی که موفق شوند، گاوها بار دیگر برای افزایش و عبور قیمت ها از سطح ۰.۲۶ دلاری تلاش خواهند کرد.

نمودار روزانه ریپل

درصورتی که ریپل موفق شود قیمت خود را به مدت یک روز بالای ۰.۲۶ دلار حفظ کند، روند صعودی جدیدی ممکن است شکل بگیرد و تا سطح ۰.۳۰  دلار پیش برود. هرچند که میانگین های متحرک مسطح شده اند و شاخص RSI نیز نزدیک نقطه میانی قرار دارد که نشان می دهند عرضه و تقاضا به توازن رسیده است. درصورت ریزش قیمت ها به زیر میانگین های متحرک، ریپل در روزهای آتی در بازه ۰.۲۲ – ۰.۲۶ دلار قرار خواهد گرفت.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

در دو روز گذشته بیت کوین کش موفق به عبور از سطح ۲۷۲ دلاری شد اما در حفظ قیمت ها موفق نبود. عدم موفقیت گاوها در حفظ قیمت ها در سطوح بالا نشان می دهد که خرس ها به خوبی از بازه مقاومتی ۲۷۲ – ۲۸۰ دلاری دفاع کرده اند.

نمودار روزانه بیت کوین کش

درصورتی که خرس ها قیمت این ارز را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۵۷ دلار) کاهش بدهند، بیت کوین کش ممکن است تا ۲۴۲ و سپس به ۲۳۱ دلار سقوط کند. این موضوع سبب خواهد شد که این ارز در بازه ۲۳۱ – ۲۸۰ دلاری در روزهای آتی  قرار گیرد. اما میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده مثبتی قرار دارد که نشان می دهند گاوها برتری جزیی در مقایسه با خرس ها دارند. درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت ها بالای سد مقاومتی پیش روی خود شوند، رسیدن به سطوح ۳۰۰ و سپس ۳۲۶ دلاری ممکن خواهد بود.

تحلیل چین لینک (LINK)

در تاریخ ۷ نوامبر خرس ها برای عبور قیمت ها از سد مقاومتی ۱۳.۲۸ دلاری تلاش کردند، اما موفق نشدند. با این وجود گاوها تسلیم نشدند و با عبور قیمت ها از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۱.۴۶ دلاری) دوباره تلاش خود را برای افزایش قیمت ها از سد مقاومتی شروع کرده اند.

نمودار روزانه چین لینک

درصورتی که گاوها موفق به تحقق هدف خود شوند، چین لینک ممکن است تا ۱۹.۲ دلار صعود کند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۱.۴۶ دلار) روند صعودی خود را شروع کرده و شاخص RSI نیز در محدوده مثبت قرار دارد که نشان دهنده برتری جزیی گاوها هستند. اما درصورتی که چین لینک از سد مقاومتی عبور نکند، خرس ها برای کاهش قیمت ها به زیر میانگین های متحرک تلاش خواهند کرد. درصورتی که موفق شوند، این رمزارز ممکن است تا ۹.۷ دلار سقوط کند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx