تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک
  • زمان مطالعه: 7دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2200 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

دوباره بیت کوین در مسیر خود برای رکورد شکنی و ثبت بالاترین قیمت خود قرار گرفته است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

اصلاح بیت کوین در بازه ۱۸۴۶۶ دلاری کوتاه مدت بود و گاوها موفق شدند از سطح حمایتی ۱۷۲۰۰ دلاری به خوبی دفاع کنند و قیمت این رمزارز را به بالاترین سطح خود در ۵۲ هفته اخیر برسانند. این مسئله حاکی از قدرتمند بودن روند صعودی بیت کوین و سلطه گاوها است.

نمودار روزانه بیت کوین

در این روند صعودی سطح مقاومتی، بازه ۱۹۵۳۱.۹ دلاری خواهد بود. سد مقاومتی بعدی می تواند، بازه ۲۰ هزار دلاری به دلیل تاثیر روانی این بازه باشد. درصورتی که گاوها موفق به عبور از بازه ۲۰ هزار دلاری بشوند،‌ روند صعودی بیت کوین حتی قدرت بیشتری خواهد گرفت و رکوردهای جدیدی را ثبت خواهد کرد. به طور معمول صعودهای عمودی با ریزش های آبشاری همراه می شوند.

در یک روند صعودی، میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۶۰۱۹ دلار) اولین سطح حمایتی خواهد بود و درصورتی که این سطح شکسته شود، اصلاح تا ۱۴ هزار دلار ممکن است ادامه داشته باشد. شاخص RSI در محدوده خرید بیش از حد قرار دارد پس می توان گفت که احتمال ریزش و کاهش قیمت ها در هر لحظه وجود دارد. با این حال، زمانی که روند صعودی قدرتمند باشد، مدت زمان محدوده خرید بیش از حد می تواند طولانی تر شود و الزاما منجر به کاهش قیمت ها نشود.

تحلیل ریپل (XRP)

با نگاه به شکل نمودار می توان گفت که در تاریخ ۱۸ و ۱۹ نوامبر، گاوها در سطوح قیمتی پایین مشغول به خرید بوده اند. تا به اینجا آنها موفق شده اند که از سد مقاومتی ۰.۳۰ دلاری عبور کنند. با این موفقیت، هدف بعدی عبور از سد مقاومتی ۰.۳۲ دلاری خواهد بود.

نمودار روزانه ریپل

درصورتی که گاوها موفق شوند، ریپل می تواند تا ۰.۴۰ دلار صعود کند. میانگین های متحرک روند صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده خرید بیش از حد قرار دارد که حاکی از هموار بودن مسیر پیش روی گاوها است. اما درصورتی که خرس ها از مقاومت پیش رو به خوبی دفاع کنند، این رمزارز در بازه ۰.۳۰ – ۰.۳۲ دلاری در روزهای آتی معامله خواهد شد. درصورتی که ریپل به زیر ۰.۳۰ دلار نزول کند، این مسئله بیانگر عدم وجود تقاضا در سطوح قیمتی بالا خواهد بود. سپس خرس ها برای کاهش قیمت ها به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۲۷ دلاری) و مسلط شدن به بازار تلاش خواهند کرد.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

در دو روز گذشته گاوها موفق به حفظ بازه حمایتی ۲۴۲ دلاری شده اند که نشان می دهد گاوها در سطوح قیمتی پایین مشغول به خرید این رمزارز بوده اند. درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت ها تا ۲۶۰ دلار شوند، بیت کوین کش روند صعودی جدیدی را آغاز خواهد کرد که هدفش رسیدن به ۲۷۲ دلار و سد مقاومتی ۲۸۰ دلاری خواهد بود.

تحلیل بیت کوین کش

سطح پیش رو می تواند به دردسر بزرگی برای گاوها تبدیل شود، اما درصورتی که از این سطح عبور کنند، این ارز ممکن است تا ۳۲۶ و سپس ۳۳۷ دلار صعود کند. با این وجود، میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۵۴ دلار) مسطح شده و شاخص RSI در محدوده میانی قرار دارد. بنابراین ممکن است در روزهای آتی بیت کوین کش در بازه ۲۴۲ – ۲۷۲ دلاری معامله شود. اما درصورتی که قیمت ها از سطوح کنونی خود نزول کند و به زیر سطح حمایتی ۲۳۱ دلاری کاهش پیدا کند، شرایط به نفع خرس ها تغییر خواهد کرد.

تحلیل چین لینک (LINK)

در ۱۸ نوامبر، چین لینک از بازه مقاومتی ۱۳.۲۸ دلاری عبور کرد و موفق شد قیمت خود را در این سطح ببندد. با این موفقیت روند صعودی جدیدی شکل گرفته است که در آن هدف رسیدن به سطح ۱۹.۲۷ دلاری است.

نمودار روزانه چین لینک

با این وجود، خرس ها برای توقف روند صعودی در بازه ۱۶ دلاری و کاهش قیمت ها به زیر ۱۳.۲۸ دلار تلاش خواهند کرد. درصورتی که موفق شوند، این موضوع نشان خواهد داد که روند صعودی اخیر، دام گاوی بوده است. میانگین های متحرک روند صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده ۶۶ قرار دارد که نشان می دهند گاوها دست بالا را دارند. بنابراین انتظار می رود که گاوها به هنگام کاهش قیمت ها خرید کرده و بازه ۱۳.۲۸ دلاری را به سطح حمایتی تبدیل کنند. در این صورت، روند صعودی تداوم خواهد داشت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx