تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2384 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین

آلت کوین ها نیز به پیروی از بیت کوین در تلاش هستند که به سطوح قیمتی بالایی دست پیدا کنند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل اتریوم (ETH)

همچون بیت کوین، اتریوم نیز موفق شد از سد مقاومتی ۴۸۸.۱ دلاری عبور کند و برای اولین بار از جولای سال ۲۰۱۸ سطح مهم و تاثیرگذار ۵۰۰ دلاری را پشت سر بگذارد. این مسئله حاکی از افزایش چشمگیر حجم خریدها در سطوح قیمتی بالا است.

نمودار روزانه اتریوم

میانگین های متحرک روند صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده خرید بیش از حد قرار دارد که نشان می دهند گاوها دست بالا را دارند. درصورتی که گاوها بتوانند بازه ۴۸۸.۱ دلاری را به بازه حمایتی خود تبدیل کنند، اتریوم ممکن است روند حرکتی جدیدی با هدف رسیدن به ۵۵۰ و سپس ۶۲۵ دلار را آغاز کند. اما برخلاف این نظریه، درصورتی که خرس ها موفق به کاهش قیمت اتریوم به زیر ۴۸۸ دلار شوند،‌ این موضوع نشان خواهد داد برخی از تریدرها اقدام به فروش ارزهای خود کرده اند. سقوط به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۵۱ دلار) بیانگر پایان یافتن روند صعودی کوتاه مدت خواهد بود.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

بالاخره بایننس کوین موفق به عبور از بازه ۲۷.۳۰ – ۲۸.۹۷ دلاری شد. در چند روز گذشته گاوها در تلاش بودند که از این بازه عبور کنند و هم اکنون در حال جنگیدن برای ثبات قیمت ها بالای بازه یاد شده هستند.

نمودار روزانه بایننس کوین

درصورتی که گاوها موفق شوند، ممکن است روند صعودی جدیدی برای حرکت به سمت بازه ۳۲ – ۳۳.۸ دلاری شکل بگیرد. و حتی با عبور از سد مقاومتی به بالاترین سطح خود یعنی ۳۹.۵ دلار دوباره صعود کند. اما درصورتی که گاوها موفق به حفظ قیمت ها در سطوح کنونی نشوند، خرس ها برای پایین کشیدن قیمت ها به زیر ۲۷.۳۰ دلار تلاش خواهند کرد. اگر خرس ها موفق شوند، بایننس کوین احتمالا تا ۲۵.۶۶ دلار سقوط خواهد کرد.

تحلیل پولکادات (DOT)

روز گذشته پولکادات موفق شد از سد مقاومتی پیش روی خود (۴.۹۵ دلار) عبور کند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴.۵۴ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI در محدوده خرید بیش از حد قرار دارد که نشان می دهند گاوها کنترل بازار را به دست گرفته اند.

نمودار روزانه پولکادات

درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت پولکادات تا ۵.۵ دلار شوند، این رمزارز ممکن است تا ۶.۲۵ و سپس ۶.۸۶ دلار صعود کند. اما خرس ها به این راحتی تسلیم نخواهند شد. آنها برای توقف روند صعودی در بازه ۵.۵۸ دلاری تلاش خواهند کرد. درصورتی که موفق شوند، پولکادات به مدت چند روز در روزهای آتی در بازه ۴.۹۵ – ۵.۵۸ دلار قرار خواهد گرفت. و اگر خرس ها بتوانند قیمت ها را به زیر ۴.۹۵ دلار کاهش بدهند، شرایط به نفع آنها تغییر خواهد کرد.

تحلیل لایت کوین (LTC)

با عبور از سد مقاومتی ۸۴.۳ دلاری، لایت کوین موفق شده به بالاترین سطح ۵۲ هفته ای خود برسد. صعود قدرتمند این رمزارز از بازه حمایتی ۶۸.۹ دلاری در ۱۸ نوامبر نشان می دهد که گاوها حجم خریدهای خود را به طور چشمگیری در سطوح قیمتی پایین افزایش داده اند.

نمودار روزانه لایت کوین

میانگین های متحرک صعودی هستند و شاخص RSI در محدوده خرید بیش از حد قرار دارد که باز هم حاکی از برتری گاوها هستند. درصورت حفظ قیمت ها بالای ۸۵ دلار، روند صعودی ممکن است تا ۱۰۰ دلار تداوم یابد. عبور از سد ۱۰۰ دلاری ممکن است کار بسیار دشواری باشد، اما درصورت عبور از این سطح، بازه ۱۴۰ دلاری در دسترس خواهد بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx