تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2234 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

به نظر می رسد که در روزهای آتی بیت کوین به ثبات برسد و شاهد تغییرات چندانی در قیمت این رمزارز نباشیم. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در حال حاضر بیت کوین با اصلاحی جزئی در روند صعودی قدرتمند خود مواجه شده است. معمولا چنین اصلاحاتی به مدت چند روز ادامه می یابند و سپس روند صعودی دوباره ادامه پیدا می کند.

نمودار روزانه بیت کوین

میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها هستند. درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت به بالای سطح ۱۸۹۶۵ دلاری شوند، بیت کوین ممکن است تا ۲۰ هزار دلار صعود کند. انتظار می رود که این سطح به عنوان یک سد مقاومتی روانی عمل کند.

درصورت عبور قیمت بیت کوین از سطح ۲۰ هزار دلاری، بیت کوین وارد بازه ناشناخته ای خواهد شد و ممکن است صعودی عمودی داشته باشد. معمولا پس از چنین روندهایی اصلاح شدیدی صورت می گیرد. اما درصورتی که خرس ها موفق به کاهش قیمت این ارز به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۶۶۵۷ دلار) شوند، روند نزولی خواهد شد.

تحلیل ریپل (XRP)

ریپل موفق شده عملکرد ضعیف گذشته خود را در روزهای اخیر جبران کند. هم اکنون گاوها دست بالا را دارند و موفق شده اند قیمت ریپل را به بالای سد مقاومتی ۰.۵۰ دلاری افزایش بدهند.

نمودار روزانه ریپل

در سطح قیمتی ۰.۶۰ دلاری مقاومت جزئی وجود خواهد داشت. درصورت عبور از سطح مقاومتی، ریپل می تواند تا ۰.۷۸ دلار صعود کند. شاخص RSI در محدوده ۹۰ قرار دارد که حاکی از هجوم خریداران است. معمولا در چنین شرایطی ریزش شدیدی رخ می دهد یا قیمت ها به مدت چند روزی ثابت باقی می مانند. درصورت ریزش قیمت ها به زیر ۰.۴۰ دلار، فشار برای فروش افزایش خواهد یافت و می توان گفت که روند صعودی کنونی پایان یافته است.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

در ۲۱ نوامبر بیت کوین کش از سد مقاومتی ۲۸۰ دلاری پیش روی خود عبور کرد. روز بعد خرس ها برای کاهش قیمت ها تلاش کردند ولی موفق به حفظ قیمت ها در سطوح پایین نشدند. این موضوع نشان می دهد که گاوها در سطوح قیمتی پایین حجم خرید خود را افزایش داده بودند.

نمودار روزانه بیت کوین کش

درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت این ارز به بالای سطح ۳۱۲.۵۲ دلاری شوند، بیت کوین کش می تواند تا ۳۳۸ دلار و سپس ۳۵۳ دلار صعود کند. انتظار می رود در این سطح گاوها با مقاومت شدید خرس ها روبه رو شوند اما درصورتی که موفق به عبور از این سد شوند، روند صعودی قدرت خواهد گرفت. میانگین های متحرک روند صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می دهند گاوها کنترل را در دستان خود دارند. اما درصورت نزول قیمت ها به زیر ۲۸۰ دلار، شرایط تغییر خواهد کرد و روند نزولی خواهد شد.

تحلیل چین لینک (LINK)

در حال حاضر چین لینک در روند صعودی قرار دارد. میانگین های متحرک نیز شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می دهند گاوها دست بالا را دارند.

نمودار روزانه چین لینک

طبق روال گذشته انتظار می رود که خرس ها برای کند کردن روند صعودی و پایین آوردن قیمت ها به زیر ۱۳.۲۸ دلار تلاش کنند. درصورت ریزش و حفظ قیمت ها زیر سطح ۱۱.۸۰ دلاری، شرایط به نفع خرس ها تغییر خواهد کرد. اما در صورتی که چین لینک موفق به افزایش قیمت خود از بازه ۱۳.۲۸ دلاری شود، این مسئله حاکی از وجود تقاضا در سطوح قیمتی پایین خواهد بود. سپس گاوها برای تداوم روند صعودی تلاش خواهند کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx