تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2314 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین

با انتظار ثبات نسبی برای بیت کوین،‌ اتریوم و ریپل و سایر آلت کوین های بزرگ بیشتر توجه را سمت خود معطوف کرده اند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل اتریوم (ETH)

بعد از عبور قیمت اتریوم از ۴۸۸.۱ دلار در ۲۰ نوامبر، روند صعودی اتریوم قدرت گرفت. با اینکه در ۲۲ نوامبر خرس ها برای کند کردن روند صعودی تلاش کردند،‌ اما خریدهای مداوم گاوها این اجازه را به خرس ها نداد.

نمودار روزانه اتریوم

میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده ۸۰ قرار دارد که نشان می دهند گاوها دست بالا را دارند. سد مقاومتی روانی ۶۰۰ دلاری شکسته شده است. در این روند سد بعدی سطح ۶۲۵ دلاری خواهد بود. درصورت شکست این سد، اتریوم می تواند تا ۸۰۰ دلار صعود کند. با این وجود روند قدرتمند کنونی ممکن است در سطح ۶۲۵ دلاری آهسته شود و در این سطح شاهد ثبات نسبی تا آغاز روند جدیدی باشیم.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

در ۲۱ نوامبر، بایننس کوین از بازه ۲۷.۳ – ۲۸.۹ دلاری عبور کرد. اما گاوها موفق نشدند که قیمت این ارز را تا ۳۲ دلار افزایش بدهند. همین مسئله باعث افزایش فروش از سمت خرس ها شد و آنها برای کاهش قیمت ها به زیر ۲۸.۹ تلاش کردند ولی موفق نبودند.

نمودار روزانه بایننس کوین

گاوها دوباره در تلاش هستند که قیمت بایننس کوین را به بالای بازه ۲۵.۶ – ۳۲ دلاری افزایش بدهند. درصورتی که بایننس کوین به زیر سد مقاومتی ۳۲ دلاری نزول کند، این مسئله حاکی از کمبود تقاضا در سطوح بالا خواهد بود. در این صورت بایننس کوین در بازه فشرده ای در روزهای آتی معامله خواهد شد. اما برعکس، در صورتی که گاوها بتوانند از بازه مقاومتی ۳۲ – ۳۳.۳ دلاری عبور کنند، گام بعدی در این روند صعودی برای رسیدن به بالاترین سطح این ارز یعنی ۳۹.۵ دلار برداشته خواهد شد.

تحلیل پولکادات (DOT)

در ۲۱ نوامبر پولکادات موفق به عبور از سد مقاومتی دشوار ۵.۵ دلاری شد. اما روز بعد خرس ها قیمت پولکادات را به زیر ۵.۵ کاهش دادند اما موفق به حفظ این سطح نشدند. این مسئله نشان می دهد که گاوها در سطوح پایین حجم خرید خود را افزایش داده اند.

نمودار روزانه پولکادات

گاوها در تلاش هستند که از سد مقاومتی ۵.۸ دلاری پیش روی خود عبور کنند و روند صعودی جدیدی را آغاز کنند. درصورتی که موفق شوند، این روند تا ۶.۸ دلار ممکن است پیش برود. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴.۸۱ دلار) روند صعودی دارد و شاخص RSI در محدوده اشباع خرید وجود دارد که همگی حاکی از برتری گاوها هستند. اما در صورتی که پولکادات به زیر ۵.۵ و تا ۴.۹ دلار ریزش کند، این موضوع نشان خواهد که افزایش قیمت ها دام گاوی بوده است.

تحلیل لایت کوین (LTC)

درگیری شدیدی نزدیک سطح ۸۴.۳ دلاری بین خرس ها و گاوها وجود دارد. گاوها در تلاش برای عبور از این سطح هستند، در حالی که خرس ها برای کاهش قیمت لایت کوین به زیر این بازه تلاش می کنند.

نمودار روزانه لایت کوین 

با توجه به نمودار می توان گفت که ممکن است لایت کوین در روزهای آتی در بازه فشرده ای قرار بگیرد. هر چند که صعودی بودن میانگین های متحرک و قرار داشتن شاخص RSI در محدوده اشباع خرید حاکی از برتری گاوها هستند. درصورتی که گاوها موفق به عبور از سطح ۹۰ دلاری شوند، حرکت به سمت ۱۰۰ دلار آغاز خواهد شد. برخلاف این نظریه، درصورتی که لایت کوین به زیر ۷۸ دلار نزول کند، روند نزولی تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۷۱ دلار) ممکن است ادامه یابد. چنین اتفاقی نشان دهنده ضعیف شدن روند صعودی خواهد بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx