تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2078 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

روز گذشته بیت کوین دوباره موفق شد که به کانال ۱۹ هزار دلاری وارد شود. اما نمودار نشان می دهد که بیت کوین قبل از آغاز روند صعودی جدید خود باید به ثبات برسد. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در ۱ دسامبر، بیت کوین به بالاترین سطح خود رسید اما به سرعت روند حرکتی اش تغییر کرد که نشان می دهد تریدرها برای کسب خود بیت کوین های خود را فروختند. با این وجود همچنان دیدگاه و روند حرکتی بیت کوین مثبت است.

نمودار روزانه بیت کوین

میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده مثبتی قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها است. حالا هدف بعدی گاوها تلاش برای عبور از سد مقاومتی ۲۰ هزار دلاری است. درصورتی که گاوها موفق شوند، روند حرکتی قدرت خواهد گرفت و بیت کوین ممکن است تا ۲۲۷۲۷ و سپس ۲۵ هزار دلار پیش برود.

اما در صورتی که قیمت بیت کوین نزول کند، این مسئله نشان خواهد داد که خرس ها در قیمت های بالا حجم فروش خود را افزایش داده اند. در هر دو صورت، بیت کوین در ابتدا باید قبل از آغاز روند حرکتی جدید به ثبات برسد. اولین نشانه ضعیف شدن روند حرکتی نزول بیت کوین به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۷۷۲۳ دلار) خواهد بود. و اگر قیمت این ارز به زیر ۱۶۱۹۱ دلار سقوط کند، شرایط به نفع خرس ها تغییر خواهد کرد.

تحلیل ریپل (XRP)

در ۳۰ نوامبر، ریپل قیمت خود را بالای بازه ۰.۶۴ دلار بست اما گاوها از این فرصت به خوبی استفاده نکردند. این مسئله نشان می دهد که خرس ها در رالی ها دست به فروش می زنند.

نمودار روزانه ریپل

در یک دسامبر، ریپل ریزش شدیدی داشت اما همانطور که از نمودار پیدا است، گاوها در سطوح قیمتی پایین در حال خرید هستند. زمانی که خرس ها در رالی ها و گاوها با کاهش قیمت دست به فروش می زنند، چنین حرکتی نشانه زود هنگامی از شکل گیری یک بازه است. از نمودار می توان این گونه متوجه شد که در حال حاضر بین خرس ها و گاوها قاطعیتی برای تعیین جهت حرکتی ریپل وجود ندارد. درصورتی که خرس ها قیمت ریپل را به زیر ۰.۵۶ دلار کاهش بدهند، نزول تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۵۰ دلار) ممکن است. اما درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت به بالای ۰.۶۸ دلار شوند، این ارز ممکن است تا ۰.۷۸ دلار صعود کند.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

در ۳۰ نوامبر و ۱ دسامبر گاوها موفق به افزایش قیمت بیت کوین کش از بازه ۳۲۴.۰۱ دلار نشدند. همین مسئله باعث کسب سود و سقوط این ارز به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۸۳ دلار) شد.

نمودار روزانه بیت کوین کش

بازگشت ضعیف از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نشان می دهد که بین گاوها قصد جدی برای افزایش خرید در سطوح فعلی وجود ندارد. درصورتی که روند حرکتی قدرتمند نشود، این ارز ممکن است به زیر سطح حمایتی ۲۸۰ دلاری سقوط کند. درصورتی که خرس ها موفق به کاهش قیمت به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه بشوند، بیت کوین کش ممکن است شاهد تنزل تا ۲۶۴.۸ و سپس ۲۳۱ دلار باشد. اما بر خلاف این حالت، اگر روند حرکتی قدرت بگیرد و بیت کوین کش از ۳۲۴.۰۱ دلار عبور کند، این ارز ممکن است تا ۳۴۴.۹ و سپس ۳۷۱.۷ دلار صعود کند.

تحلیل چین لینک (LINK)

در یک دسامبر چین لیتک تا ۱۴.۴۴ دلار صعود کرد اما گاوها در حفظ قیمت ها موفق نبودند. این مسئله نشان می دهد که خرس ها در رالی ها دست به فروش می زنند.

نمودار روزانه بیت کوین کش

هرچند که عدم موفقیت خرس ها در حفظ قیمت ها زیر سطح حمایتی ۱۳.۲۸ دلاری نشان می دهد که حجم خرید در سطوح قیمتی پایین افزایش یافته است. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۳.۴۳ دلار)‌ مسطح شده و شاخص RSI نزدیک نقطه میانی قرار دارد که حاکی از معامله شدن این ارز در بازه فشرده ای در روزهای آتی خواهد بود. درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت از ۱۴.۸۳ دلار شوند، چین لینک تا ۱۶.۳۹ دلار صعود خواهد کرد. و با شکست این سطح مقاومتی روند حرکتی قدرت خواهد گرفت. اما درصورتی که خرس ها قیمت را به زیر ۱۳.۲۸ کاهش بدهند،‌ تنزل تا میانگین ساده ۵۰ روزه (۱۲.۳۴ دلار) ممکن خواهد بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx