تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2201 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین

با صعود بیت کوین به بالاترین سطح خود آلت کوین ها نیز برای روند صعودی خود آماده به نظر می رسند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل اتریوم (ETH)

بازگشت قدرتمند اتریوم از سطح حمایتی ۴۸۸.۱ دلاری، نشان می دهد که گاوها با انتظار تداوم روند صعودی حجم خریدهای خود را به شدت افزایش داده اند.

نمودار روزانه اتریوم

درصورتی که گاوها موفق به افزایش و عبور قیمت از بازه ۶۲۵ دلاری بشوند، روند صعودی اتریوم ممکن است تا سد مقاومتی ۸۰۰ دلاری ادامه پیدا کند. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده اشباع خرید وجود دارد که حاکی از برتری گاوها هستند. برخلاف این نظریه، درصورتی که قیمت اتریوم به زیر ۶۲۵ دلار نزول کند، این ارز بعد از ثبات رسیدن در چند روز روند صعودی خود را ادامه خواهد داد. اما سقوط به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۲۳ دلار) اولین نشانه ضعف خواهد بود.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

بایننس کوین در بازه ۲۵.۶ – ۳۲ دلاری قرار گرفته است. رالی این ارز از سطح پایین ثبت شده در ۲۶ نوامبر نشان می دهد که گاوها نزدیک سطح های حمایتی به خرید خود ادامه می دهند. حالا قیمت بایننس کوین به سد مقاومتی ۳۲ دلاری نزدیک شده است.

نمودار روزانه بایننس کوین

درصورتی که این رمزارز به زیر ۳۲ دلار ریزش کند، ممکن است روزهای بیشتری را در بازه فوق سپری کند. میانگین های متحرک مسطح شده ولی شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می دهند گاوها برتری نسبی دارند. درصورت افزایش و عبور قیمت بایننس کوین از ۳۲ دلار، این ارز ممکن است تا ۳۵.۴ دلار پیش برود. اگر سد مقاومتی این بازه بشکند، رسیدن به ۳۹.۵ دلار ممکن خواهد بود.

تحلیل پولکادات (DOT)

پولکادات از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۴.۵۲ دلار) قیمت خود را افزایش داد که نشان می دهد گاوها از این سطح حمایتی در حال دفاع هستند. با این افزایش، حالا گاوها برای تداوم روند صعودی تا ۵.۵ و ۶ دلار تلاش خواهند کرد.

نمودار روزانه پولکادات

اگر گاوها موفق شوند، پولکادات ممکن است تا سطوح ۶.۸ و سپس تا ۷.۶ دلار به رالی خود ادامه دهد. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI بالای ۵۷ قرار دارد که حاکی از برتری نسبی گاوها هستند. اما درصورتی که پولکادات از سد مقاومتی پیش روی خود نزول کند، این ارز در روزهای آتی در بازه فشرده ای قرار خواهد گرفت.

تحلیل لایت کوین (LTC)

در ۲۶ و ۲۷ نوامبر، لایت کوین در بازه حمایتی ۶۴.۸ دلاری قرار گرفته بود. اما این ارز موفق به آغاز روند صعودی قدرتمند شد و حالا در بازه ۸۸ دلاری با مقاومت خرس ها روبه رو شده است.

نمودار روزانه لایت کوین

اما میانگین های متحرک صعودی هستند و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می دهند گاوها دست بالا را دارند. درصورتی که قیمت لایت کوین از ۸۸ دلار عبور کند، این ارز ممکن است تا ۹۳.۹ دلار صعود کند. و در صورت عبور از این بازه، لایت کوین ممکن است تا ۱۰۰ دلار پیش برود. اما در صورتی که لایت کوین به زیر سد مقاومتی نزول کند، این ارز در روزهای ٱتی در بازه فشرده ای قرار خواهد گرفت. و با سقوط تا ۶۴ دلار، شرایط به نفع خرس ها تغییر خواهد کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx