تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2170 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین

قبل از مشخص شدن روند حرکتی جدید، آلت کوین ها باید در روزهای آتی جایگاه فعلی خود را تثبیت کنند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل اتریوم (ETH)

در ۱ دسامبر اتریوم از سطح مقاومتی ۶۲۲.۸ دلاری عبور کرد و بالاترین قیمت روزانه خود را به ارزش ۶۳۵.۴ دلار ثبت کرد. اما گاوها در حفظ قیمت ها موفق نبودند و به این ترتیب اتریوم شاهد ریزش به زیر ۶۰۰ دلار در ارزش خود بود.

نمودار روزانه اتریوم

میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها هستند. با توجه به نمودار فوق می توان گفت که تریدرها هنوز از روند حرکتی جدید اتریوم مطمئن نیستند و بین آنها قاطعیت وجود ندارد. درصورتی که گاوها دوباره موفق به افزایش قیمت ها بالای سد مقاومتی بشوند، روند صعودی این ارز است ممکن است تا ۸۰۰ دلار ادامه پیدا کند.اما برخلاف این نظریه، در صورت کاهش قیمت ها به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۳۵ دلار)،‌ سقوط تا ۴۸۸ دلار محتمل خواهد بود.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

در یک دسامبر بایننس کوین موفق به عبور از سطح مقاومتی ۳۲ دلاری نشد و شاهد اصلاح قیمت خود تا میانگین های متحرک بود. این مسئله نشان می دهد که خرس ها از این سطح دفاع کرده و در تلاش برای حفظ بایننس کوین در بازه ۲۵.۶ – ۳۲ دلار هستند.

نمودار روزانه بایننس کوین

با اینکه گاوها حجم خریدهای خود را افزایش دادند اما موفق به حفظ حجم و فشار خرید نشدند. این مسئله نشان می دهد که نزدیک سد مقاومتی عزم جدی در بین گاوها برای صعود وجود ندارد. درصورتی که خرس ها قیمت این ارز را به زیر میانگین های متحرک کاهش بدهند، بایننس کوین ممکن است به زیر ۲۵.۶ دلار ریزش کند. میانگین های متحرک مسطح شده و شاخص RSI در محدوده ۵۱ قرار دارد که نشان از توازن قدرت بین گاوها و خرس ها است. بنابراین انتظار می رود که بایننس کوین در روزهای آتی در بازه فشرده ای قرار بگیرد.

تحلیل پولکادات (DOT)

در یک دسامبر پولکادات موفق به عبور از سطح ۵.۵۴ دلاری نشد که نشان دهنده دفاع قدرتمند خرس ها از سد مقاومتی ۵.۵۸ دلار است. اما نکته مثبت افزایش قیمت این ارز از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵.۰۴ دلار) است.

نمودار روزانه پولکادات

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شیب صعودی تدریجی دارد و شاخص RSI بالای ۵۷ قرار دارد که نشان می دهد برتری نسبی با گاوها است. هدف گاوها حالا افزایش قیمت این ارز به بالای بازه مقاومتی ۵.۵۸ – ۶.۰۸ دلاری است. درصورتی که گاوها موفق شوند، روند صعودی جدید ممکن است شکل بگیرد و پولکادات تا ۶.۸۶ و سپس تا ۷.۶۴ دلار صعود کند. اما درصورت ریزش قیمت ها به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، پولکادات احتمالا به روند نزولی خود تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۴.۵۶ دلار) ادامه خواهد داد.

تحلیل لایت کوین (LTC)

در ۱ دسامبر لایت کوین موفق به عبور از سد مقاومتی ۹۳.۹۲ دلاری نشد اما نکته مثبت، خرید گاوها در سطوح پایین با کاهش قیمت ها به زیر ۸۴.۳۳ دلار بود. این مسئله نشان می دهد که همچنان دیدگاه مثبت است.

نمودار روزانه لایت کوین

میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI بالای ۶۱ قرار دارد که نشان دهنده تسلط گاوها در بازار است. درصورتی که قیمت ها بالای بازه ۸۴.۳۳ دلار حفظ شوند،‌ گاوها برای عبور از این سد مقاومتی بار دیگر تلاش خواهند کرد. درصورتی که گاوها موفق شوند، روند حرکتی جدید برای صعود تا ۱۰۰ دلار ممکن است شکل بگیرد. اما درصورت ریزش قیمت از سد مقاومتی، این ارز در بازه فشرده ای در روزهای آتی معامله خواهد شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx