تحلیل ارزهای دیجیتال ریپل، لایت کوین، کاردانو، پولکادات

تحلیل ارزهای دیجیتال ریپل، لایت کوین، کاردانو، پولکادات
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1484 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال ریپل، لایت کوین، کاردانو، پولکادات

در روند صعودی اخیر بازار، آلت کوین ها به پیروی از بیت کوین در تلاش هستند که قیمت خود را افزایش بدهند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل ریپل (XRP)

ریپل تنها ارز دیجیتالی مطرحی است که در این روند صعودی اخیر شرکت نکرده است. تریدرها سعی کردند که قیمت این آلت کوین را از سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۳۰ دلار) افزایش بدهند، اما افزایش فروش مانع بالا رفتن قیمت از ۰.۳۵ دلار شد.

نمودار روزانه ریپل

در حال حاضر خرس ها در تلاش برای کاهش قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه هستند. این مسئله نشان می دهد که دیدگاه در خصوص این ارز همچنان منفی است و تریدرها در رالی ها دست به فروش می زنند. در این شرایط احتمال می رود که در روزهای آتی ریپل در بازه ۰.۱۶ – ۰.۳۸ دلاری قرار بگیرد. اما بر خلاف این نظریه، اگر گاوها موفق به افزایش قیمت ریپل تا ۰.۳۸ دلار شوند، این مسئله حاکی از پایان یافتن روند نزولی خواهد بود. در این شرایط احتمال می رود که این آلت کوین تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰.۴۵ دلار) صعود کند.

تحلیل لایت کوین (LTC)

در ۷ ژانویه، با نزدیک شدن لایت کوین به بازه مقاومتی ۱۸۰ دلاری پیش روی خود، فروش به قصد کسب سود افزایش یافت.

نمودار روزانه لایت کوین

اما گاوها اجازه شروع اصلاح دیگری را به خرس ها ندادند و به هنگام کاهش قیمت ها حجم خرید را افزایش دادند. درصورتی که این ارز از ۱۸۰ دلار عبور کند، امکان رالی تا ۲۰۰ دلار وجود دارد. شاخص RSI در محدوده اشباع خرید وجود دارد که حاکی از احتمال تلاش دوباره خرس ها برای ایجاد مانع بر سر راه گاوها باشد. درصورتی که لایت کوین موفق به عبور از این بازه مقاومتی نشود، ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۳۸ دلار) سقوط کند. بازگشتی قدرتمند از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نشان دهنده صعودی بودن روند خواهد بود، اما سقوط به زیر این میانگین احتمال اصلاح عمیق تر را افزایش می دهد.

تحلیل کاردانو (ADA)

در ۷ ژانویه گاوها برای تداوم روند صعودی تلاش کردند اما خرس ها در بازه ۰.۳۴ دلاری حجم فروش را افزایش دادند. به همین دلیل کاردانو تا ۰.۲۶ دلار نزول کرد. در حال حاضر گاوها با افزایش حجم خرید سعی در افزایش قیمت این ارز را دارند.

نمودار روزانه کاردانو

درصورتی که گاوها با افزایش حجم خرید موفق به افزایش قیمت بشوند و این ارز از بازه مقاومتی پیش روی خود عبور کند، روند صعودی ممکن است تا ۰.۴۰ و سپس تا ۰.۵۰ دلار ادامه داشته باشد. اما در صورتی که خرس ها از بازه مقاومتی دفاع کنند، این ارز ممکن است در روزهای آتی در بازه ۰.۲۶ – ۰.۳۵ دلاری قرار گیرد. سقوط به زیر ۰.۲۶ دلار ممکن است باعث اصلاح عمیق تری تا ۰.۲۱ دلار شود.

 تحلیل پولکادات (DOT)

در ۷ ژانویه گاوها برای تداوم روند صعودی تلاش کردند اما خرس ها به قصد کسب سود دست به فروش زدند و سعی کردند اصلاح جدیدی را آغاز کنند. اما امروز این ارز از بازه ۸.۵۵ دلاری قیمت خود را افزایش داد و تا ۸.۷۷ دلار پیش رفت.

نمودار روزانه پولکادات

 میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که حاکی از برتری گاوها هستند. ممکن است با برتری گاوها، این ارز تا ۱۰.۶۸ دلار صعود کند. اگر پولکادات از این بازه مقاومتی عبور کند، روند صعودی تا ۱۲.۳۹ و سپس ۱۵ دلار ادامه خواهد داشت. اما درصورت عدم عبور از بازه مقاومتی، پولکادات در روزهای آتی در بازه فشرده ای قرار خواهد گرفت. سقوط به زیر ۸.۵۵ و ۷.۹۲ دلار نشان دهنده آغاز اصلاح عمیق تری خواهد بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx