تعداد جستجوهای دوج کوین حتی از بیت کوین نیز بیشتر است

تعداد جستجوهای دوج کوین حتی از بیت کوین نیز بیشتر است
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 940 نفر

تعداد جستجوهای دوج کوین حتی از بیت کوین نیز بیشتر است

مطالعه‌که اخیرا انجام شده است نشان می‌دهد که دوج کوین و شیبا اینو هنوز بسیار محبوب هستند و جایگاه آنها در بین دارایی های دیجیتالی که بیشترین جستجوی آنلاین در ایالات متحده را دارند این موضوع را متذکر می‌شوند.

بر اساس تجزیه و تحلیل داده های Google Trends که توسط کارشناسان رمزارز در Coin Insider انجام شده است، میم کوین دوج (DOGE) بیشترین جستجو در میان توکن‌ها در ۲۳ ایالت از جمله ایلینوی، هاوایی، نیوجرسی و فلوریدا را به خود اختصاص داده است.

در همین حال، ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) در رتبه چهارم قرار دارد. و کاربران در هفت ایالت از جمله نیویورک، تگزاس، کالیفرنیا و نوادا بیشترین جستجو را برای آن داشتند.

بیت کوین (BTC)، بزرگترین رمزارز از نظر ارزش بازار، دومین رمزارز پر جستجو است. به طور خاص، کاربران در ده ایالت به گوگل روی آوردند تا یاد بگیرند که چگونه در این دارایی دیجیتالی شاخص سرمایه گذاری کنند.

همچنین، اتریوم (ETH) با کاربرانی در هشت ایالت در ایالات متحده که به دنبال اطلاعاتی در مورد سرمایه گذاری در آن هستند، سومین ارز دیجیتال گوگل شده در ایالات متحده است، در حالی که کاردانو  (ADA) و لیتیوم کوین (LITH) به ترتیب فقط در یک ایالت هر کدام محبوب ترین عبارت های جستجو هستند.

یک سخنگوی Coin Insider در مورد این یافته ها اظهار نظر کرد و گفت:

با پیشی گرفتن دوج کوین از بیت‌کوین به عنوان محبوب‌ترین ارز دیجیتال در اینترنت، این مطالعه بینش باورنکردنی را در مورد اینکه این سرمایه‌گذاری‌ها از سرتاسر ایالات متحده انجام می‌شود، ارائه می‌دهد. با بیش از ۶،۵۰۰ ارز دیجیتال موجود در سطح جهان، دیدن ارزهایی که ممکن است با ارزش‌ترین نباشند اما همچنان بیشترین جستجو را دارند، جذاب است.

 

هیاهو در مورد سکه های میم

شایان ذکر است که Finbold در ماه نوامبر در مورد سلطه (Dominance) دوج کوین و شیبا اینو در ۳۰ ایالت آمریکا (دوج کوین در ۲۳ و شیبا اینو در هفت ایالت) گزارش داد. با در نظر گرفتن آخرین داده ها، وضعیت تا حد زیادی از نظر محبوبیت آنها در طول ماه های اخیر ثابت مانده است.

این تجزیه و تحلیل، تأثیر تبلیغات در اطراف سکه‌های میم محبوب را نشان می‌دهد که در کانون توجه قرار می‌گیرند و همچنین نشان دهنده آن است که ارزهای دیجیتال تاریخی مانند بیت‌کوین و اتریوم که برای سال‌ها در این فضا برجسته بوده‌اند، از غافله عقب مانده‌اند.

با این حال، بیت‌کوین و اتریوم در حال حاضر در رتبه‌های بالاتر از DOGE و SHIB قرار دارند، که نشان می‌دهد علاقه به چنین دارایی‌های دیجیتالی همچنان بسیار بالاست. علاوه بر این، ارزش بیت کوین و اتریوم نیز بسیار بالاتر از این میم کوین‌ها است و در زمان انتشار به ترتیب ۴۶،۶۶۵ دلار و ۳،۵۲۳ دلار معامله می شود.

قیمت Dogecoin در حال حاضر حدود ۰.۱۵ دلار است که ۵.۱۴ درصد در ۲۴ ساعت و ۳.۳۴ درصد در طول هفته افزایش یافته است، زیرا حامی اصلی آن ایلان ماسک اخیراً به بزرگترین سهامدار توییتر تبدیل شده است.

طبق داده‌های CoinMarketCap، SHIB اکنون با قیمت ۰.۰۰۰۰۲۶۶۵ دلار در حال معامله است، که در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۶۱ درصد رشد داشته و نسبت به هفت روز قبل ۳.۳۶ درصد کاهش داشته است.

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx