تعداد خودپردازهای بیت کوین در آمریکا ۱۷۷% در مقایسه با سال گذشته رشد کرده است

تعداد خودپردازهای بیت کوین در آمریکا 177% در مقایسه با سال گذشته رشد کرده است
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1785 نفر

تعداد خودپردازهای بیت کوین در آمریکا ۱۷۷% در مقایسه با سال گذشته رشد کرده است

از اول مارس سال ۲۰۲۰، تعداد خودپردازهای بیت کوین که به تازگی نصب شده اند، در سراسر جهان به رقم ۱۰ هزار دستگاه نزدیک شده است.

طبق آخرین داده های Coin ATM Radar، تعداد فعلی خودپردازها به رقم ۱۶،۸۳۵ عدد رسیده که حاکی از رشدی ۵۷.۵ درصدی (۹،۶۸۳ دستگاه جدید) در مقایسه با ۷۱۵۲ دستگاه در سال گذشته است.

نمودار رشد دستگاه های خودپرداز ارزهای دیجیتال

نمودار رشد دستگاه های خودپرداز ارزهای دیجیتال

امریکا در جایگاه نخست

نصب دستگاه های خودپرداز هر سال شاهد افزایشی ۸۰ درصدی بوده است. ایالات متحده بیشتر این دستگاه ها را در خود جای داده است. در حال حاضر ۸۱٪ از دستگاه ها (۱۳۶۹۹ از ۱۶۸۳۵) در این کشور نصب شده اند.

در ایالات متحده، رشد خودپردازها بی نظیر بوده است. از ۱ مارس سال ۲۰۲۰ تعداد دستگاه ها ۱۷۷٪‌ رشد کرده، یا به عبارتی دیگر تا تاریخ ۱۰ مارس ۲۰۲۱ تعداد خودپردازها از رقم ۴،۹۴۵ دستگاه به ۱۳،۶۹۹ دستگاه افزایش یافته است.

کانادا در رتبه دوم

بعد از امریکا، کانادا بیشترین تعداد خودپردازهای بیت کوین را به خود اختصاص داده است. این کشور ۱،۲۶۸ دستگاه، برابر با تقریباً ۷.۵٪ از کل دستگاه ها را در خود جای داده است.

از دیگر کشورهای برتری که Coin ATM Radar در گزارش خود آورده می توان به کشورهای اتریش و انگلستان اشاره کرد. برخلاف آمریکا، این کشورها رشد خوبی را نداشته اند. در واقع در اتریش تعداد خودپردازهای بیت کوین جدید بعد از رسیدن به اوج خود در ماه مه سال ۲۰۱۹ (۲۶۶ دستگاه) با کاهشی ۴۲.۵ درصدی به ۱۵۳ دستگاه کاهش یافته است.

برای کشور انگلستان میزان کاهش به شدت اتریش نبوده است. در این کشور نصب دستگاه های جدید با کاهشی ۳۰ درصدی از رقم ۲۸۳ در فوریه سال ۲۰۲۰ به ۱۹۹ در این اواخر مواجه شده است.

ارقام مربوط به کل اروپا کم و بیش ثابت اما ناچیز بوده و از ۱۲۳۳ دستگاه در ماه مارس سال ۲۰۲۰ به ۱۲۷۳ دستگاه در حال حاضر افزایش یافته است.

طبق گزارش Coin ATM Radar، روزانه در حدود ۳۴.۶ دستگاه نصب می شوند. به علاوه،‌ بیشتر این دستگاه ها (در حدود ۷۷.۶٪) فقط امکان خرید را دارند و تنها ۲۲.۴% دستگاه قابلیت خرید و فروش دارند.

سرعت نصب دستگاه های خودپرداز

سرعت نصب دستگاه های خودپرداز

در حالی که ایالات متحده، کانادا و اروپا بیشترین سهم را از همه دستگاه های خودپرداز ارزهای دیجیتال در سراسر جهان را به خود اختصاص داده اند؛ کشورهای هنگ کنگ (۸۵ دستگاه)، روسیه (۵۳) و کلمبیا (۴۶) بیشترین تعداد خودپردازها را بعد از آمریکای شمالی و اروپا در اختیار دارند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx