تعطیلی ۷۵ صرافی ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۰

تعطیلی 75 صرافی ارزهای دیجیتال در سال 2020
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2426 نفر

تعطیلی ۷۵ صرافی ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۰

امسال، تاکنون بیش از ۷۵ صرافی ارزهای دیجیتال به دلیل هک شدن، کلاهبرداری و بنا به دلایل نامشخصی تعطیل شده اند. طبق اطلاعات منتشر شده توسط Crypto Wisser، پنج صرافی به دلیل کلاهبرداری و چهار صرافی از جمله Altsbit و Nerae به دلیل هک به فعالیت خود پایان داده اند.

در مجموع ۳۱ صرافی خود خواسته و ۳۴ صرافی دیگر به دلایل نامشخصی تعطیل شده اند. صرافی هلندی NLexch و صرافی Chilebit که در کشور شیلی مستقر است تنها صرافی هایی بودند که توسط دولت های متبوع خود در سال ۲۰۲۰ تعطیل شدند.

ظهور دیفای و مرگ صرافی ها

برخی از گرایش های کلان می توانند به درک بهتر ما از چرایی تعطیل شدن صرافی های کوچک و نوپا کمک کنند. رشد دیفای و ظهور مبادلات غیر متمرکز در سال ۲۰۲۰ میخ آخری بر تابوت بسیاری از صرافی ها و بیزنس های کوچک بوده است.

از روزهای ظهور صنعت ارزهای دیجیتال، فشار قوانین و نظارت ها به صورت روز افزون در حال افزایش بوده و بسیاری از صرافی ها نتوانسته اند همگام با این الزامات و قوانین حرکت کنند. از طرفی دیگر، هک و کلاهبرداری از مسایل دیگری هستند که گریبان گیر صرافی ها شده اند.

صرافی های بیت مکس و کوکوین از جمله صرافی های مطرحی هستند که مسیر پیش روی آنها تاریک به نظر می رسد. بعد از اینکه مدیران صرافی بیت مکس به دلیل تخلفات بانکی تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند، این صرافی به عنوان صرافی پر خطر در نظر گرفته شده است.

با خروج بیش از ۵۰۰ میلیون دلار بیت کوین از صرافی بیت مکس از تاریخ ۳۰ سپتامبر تا ۳ اکتبر، برخی از تریدرها در خصوص بقای این صرافی ابراز نگرانی کرده اند.

صرافی کوکوین که در سنگاپور مستقر است، با هک ۲۰۰ میلیون دلاری رو به رو شد. با این وجود، این صرافی با ارایه چندین بروز رسانی تلاش کرده است که اعتماد از دست رفته کاربران را بازگرداند.

در دنیای ارزهای دیجیتال، فقط صرافی ها از بین نمی روند. در وب سایت DeadCoins تقریباً ۲۰۰۰ آلت کوین و توکن وجود دارد که دیگر در دنیای ارزهای دیجیتال جایی ندارند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx