جرمی هوگان: اشتباه بسیار بزرگ استراتژیک SEC در رابطه با پرونده ریپل

جرمی هوگان: اشتباه بسیار بزرگ استراتژیک SEC در رابطه با پرونده ریپل
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 928 نفر

جرمی هوگان: اشتباه بسیار بزرگ استراتژیک SEC در رابطه با پرونده ریپل

جرمی هوگان، وکیل و کارشناس حقوقی ارزهای دیجیتال می گوید که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در شکایت خود با ریپل لبز (Ripple Labs) اشتباه بزرگی مرتکب شده است.

SEC در دسامبر ۲۰۲۰ از ریپل لبز به دلیل انتشار XRP به عنوان یک اوراق بهادار ثبت نشده شکایت کرد.

در یک به‌روزرسانی ویدیویی جدید، هوگان درخواستی را برای دادگاه ارائه کرده است تا در مورد ایمیل‌های مربوط به سخنرانی ویلیام هینمن، مدیر سابق امور مالی شرکت SEC، زمانی که گفته بود اتریوم (ETH) یک اوراق بهادار نیست، تجدید نظر کند.

در رابطه با این حرکت SEC، این تعدیل کننده می‌گوید:

این سخنرانی پیش‌نویس‌ها و نظرات کارکنان SEC در بخش‌ها و دفاتر مختلف در رابطه با رویکرد آژانس در مورد تنظیم دارایی‌های دیجیتال را نشان می‌دهد که مدیر هینمن و سایر کارکنان SEC از این سخنرانی برای ارائه راهنمایی عمومی در مورد چگونگی ارسال قوانین اوراق بهادار فدرال را برای پیشنهادات و فروش دارایی های دیجیتال از جمله اتر را بازگو میکند.

در واقع، مقررات SEC پیش‌بینی می‌کند که می‌توان به اظهارات عمومی مدیر هینمن به‌عنوان نمایانگر دیدگاه‌های Corp Fin، بخشی که او رهبری می‌کرد، تکیه کرد.

عقب نشینی SEC

هوگان با بیان اینکه می‌توان به نظرات هینمن در مورد اتریوم به عنوان راهنمایی اعتماد کرد، می‌گوید که SEC با عقب‌نشینی از استدلال قبلی خود مبنی بر اینکه نظرات هینمن نظر شخصی او بوده، اشتباه می‌کند.

در دعاوی حقوقی، شما باید استراتژی خود را در مورد پرونده که در حال بحث هستید داشته باشید، و باید به آن پایبند باشید.

به عنوان مثال، در یک پرونده دفاعی DUI (رانندگی در مستی)، استراتژی شما ممکن است این باشد که موکل شما مشروب خورده، اما مست نشده است. اگر موقعیت شما این است، موکل خود را مستقیماً توجیه می‌کنید، به استراتژی خود پایبند می‌مانید.

اما اگر او در جایگاه بلند شود و بگوید “خب، حالا که فکر می کنم، آن شب مشروب نخورده بودم”، شما اشتباه بزرگی را مرتکب شده‌اید.

با پایان یافتن مرحله کشف شکایت در کمتر از دو هفته، هوگان می‌گوید تصمیم SEC در آخرین لحظه برای تغییر استدلال می‌تواند بسیار خطرناک باشد.

SEC به طور کامل از آنچه تقریبا در سال گذشته گفته است عقب نشینی کرده است. و چنین اتفاقی برای دیدگاه استراتژی حقوقی به چه معناست؟

به آنچه SEC اخیراً انجام داده است نگاه کنید. این خوب نیست، زیرا این امکان را ایجاد می کند که SEC بسیاری از قدرت‌های خود را از دست بدهد.

قاضی این پرونده موضع خود را تا حدودی تغییر داده است

قاضی قبلاً تصمیم بسیار محکمی گرفته که تا آنجا که به او مربوط می شود، این سخنرانی نظر شخصی هینمن بوده است… اکنون در این طرح تجدید نظر، اسناد بسیار مشابه بیشتری را برای بررسی در اختیار او قرار داده‌اند و موضع خود را در مورد سخنرانی ۱۸۰ درجه تغییر داده است.

 

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx