حجم معاملات روزانه بیت کوین (BTC) به بالاترین سطح خود رسید

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 1دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3408 نفر

حجم معاملات روزانه بیت کوین (BTC) به بالاترین سطح خود رسید

براساس داده های کوین مارکت کپ (Coin Market Cap)، حجم معاملات روزانه بیت کوین به بالاترین سطح خود یعنی ۹۹ میلیارد دلار رسید.

در ۲۴ ساعت گذشته تریدرها بالغ بر ۹۹.۳ میلیارد دلار بیت کوین را خرید و فروش کردند. رکورد اخیر در حجم معاملات بیت کوین در حالی شکسته شد که این ارز دیجیتال به بالاترین سطح خود یعنی۴۱۹۴۱ دلار رسید.

معاملات دیروز بیت کوین قیمت این ارز دیجیتال را از سطح ۳۸۲۵۰ دلار در حدود ۳۵۰۰ دلار افزایش داد. در حال حاضر بیت کوین در بازه ۴۰۷۳۵ دلاری معامله می شود که حاکی از کاهش در ارزش و حجم معاملات (۹۲.۷ دلار) این ارز دیجیتال است.

نمودار بیت کوین

نمودار بیت کوین

حجم معاملات روزانه بیت کوین از تاریخ قبلی که بیت کوین به بالاترین سطح خود رسید، به میزان دو برابر افزایش یافته است. در مقایسه با اتریوم، حجم معاملات روزانه بیت کوین دو برابر اتریوم است. اتریوم در حال حاضر از نظر ارزش بازار دومین رمزارز بزرگ بازار است. براساس داده های کوین مارکت کپ در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۶ میلیارد دلار اتریوم معامله شده است.

نمودار اتریوم

نمودار اتریوم

با این حال بیت کوین فاصله بسیاری با استیبل کوین تتر دارد. در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۰ میلیارد دلار تتر معامله شده است. دلیل حجم بالای معامله تتر می تواند به دلیل ارز ذخیره بازار باشد.

زمانی که تریدرها درباره ارزهای ناپایدار و با نوسان گمانه زنی می کنند، آنها به تتر به عنوان ارزی که با دلار آمریکا پشتیبانی می شود اعتماد می کنند. نقدینگی بالای تتر نیز انجام معاملات را سریع تر و آسان تر می کند. و همچنین به دلیل وابستگی این ارز به دلار آمریکا زمانی برای محاسبه نرخ های FX صرف نمی شود.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx