در پورتفولیو مایکل ون دی پوپ چه می گذرد؟

در پورتفولیو مایکل ون دی پوپ چه می گذرد؟
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1102 نفر

در پورتفولیو مایکل ون دی پوپ چه می گذرد؟

تحلیلگر و تریدر محبوب رمزارزها، مایکل ون دی پوپ در حال رصد سال ۲۰۲۲ و چگونگی سرمایه گذاری در بازار رمزارزها است.

در یک مباحثه جدید، ون دی پوپ به ۱۵۷،۰۰۰ دنبال کننده خود گفت که در حال تمرکز بر روی دو گروه کلیدی برای بهینه کردن دست آوردهایش است.

سرمایه گذاری و ترید

زمانی که به پورتفولیو من نگاه می‌کنید، و من فکر می‌کنم اکثر پورتفولیوها شبیه من است، بخشی از پورتفولیو من، سرمایه گذاری و بخش دیگر آن به ترید کردن اختصاص دارد.

بخش سرمایه گذاری من بر روی کیف پول سرد من قراردارد و برای سرمایه گذاری طولانی مدت است. و تقریبا ۸۰% کل پورتفولیو من را تشکیل می‌دهد.

سهم تریدینگ از پورتفولیو من ۲۰% است، که در آن سعی می‌کنم کسب درآمد کنم. و می‌توانم درآمد کسب شده را به بخش سرمایه گذاری پورتفولیو خودم انتقال دهم یا آن را به حساب بانکیم منتقل  کنم. همچنین از درآمد کسب شده از ترید گاهی به دارایی‌های دیگر برای کاهش ریسک سرمایه گذاری یا بیشتر کردن پورتفولیو خودم استفاده می‌کنم.

ون دی پوپ به این نکته اشاره کرد که مفهوم “طولانی مدت” در رمزارزها در مقایسه با سرمایه گذاری‌های سنتی کمی کوتاه مدت تر است، اما او تمایل به سرمایه گذاری “چند ساله” در دارایی‌های رمزاری خود دارد.

زمانی که این تریدر از سرمایه گذاری‌های بلند مدت خود حرف زد به دو دارایی رمزارزی اشاره نمود.

سرمایه گذاری

در پورتفولیو سرمایه گذاری من، من مقداری بیت کوین، اتریوم و پولکادات خرید کرده‌ام. و همچنین یک پورتفولیو استیکینگ دارم که در آن دارایی‌های خاص را به یکدیگر تبدیل می کنم و استیک می کنم.

در پورتفولیو ترید من، تتر (USDT) و بیت کوین وجود دارد که از آن‌ها برای خرید آلت کوین‌ها استفاده می کنم. این تبدیل دارایی‌ها به منظور کسب درآمد است. من سعی می کنم که دارایی‌های خودم را به یک سری گروه خاص از سرمایه‌ها اختصاص دهم که منطقی تر به نظر می‌رسند.

ون دی پوپ پیش بینی کرد که ارزش بازار رمزارزها همچنان به مسیر رشد خود ادامه خواهد داد. این رشد ارزش بازار می‌تواند تا ۱۰$ تریلیون تا اواخر سال ۲۰۲۲ یا ۲۰۲۳ ادامه یابد. وی اذعان داشت که در تلاش است تا سرمایه خود را با دیدگاه رشد ارزش بازار در رمزارزهایی سرمایه گذاری کند که از ارزش بازار پایین‌تری برخوردار هستند.

سرمایه های با پتانسیل

در صدر این لیست Cosmos یا اتم قرار دارد که یک شبکه بلاک چین موازی غیرمتمرکز است. او در رابطه با این رمز ارز چنین گفت که اخیرا از نظر رفتار قیمتی، تقویت‌هایی مشاهده می‌شود اما همچنین یک سری چرخه مشاهده می‌شود که در نظر گرفتن آن‌ها از اهمیت بسیار بالاایی برخوردار است.

همچنین ون دی پوپ به Curve DAO Token یا CRV علاقمند است. این رمز ارز یک صرافی غیر متمرکز و پروتکل بازارساز خودکار است.

او اشاره کرد:

به طور یکنواخت در حال تشکیل کف‌های بالاتر و قله‌های بالاتر است. و به ما این نوید را می‌دهد که ما شاهد یک شتاب در ریکاوری قیمت برای Curve باشیم.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx