رمزارز ها برای عملیات نظامی اوکراین ضروری هستند

رمزارز ها برای عملیات نظامی اوکراین ضروری هستند
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 470 نفر

نقش کمک های رمزارزی برای اوکراین در جنگ با روسیه

در ۲۶ جولای، الکس بورنیاکوف، معاون وزیر تحول دیجیتال اوکراین; حمایت خود از رمزارز ها را در حساب توییتر خود اعلام کرد و گفت; این ارزها برای جنگ این کشور علیه روسیه “ضروری” هستند. بورنیاکوف در توییتی در پاسخ به رسانه ملی کی‌یف ایندیپندنت نوشت که با وجود سقوط نسبی رمزارز ها، اوکراین همچنان به دریافت کمک‌های کریپتویی برای کمک‌های نظامی و بشردوستانه این کشور ادامه می‌دهد. این کشور از اوایل سال ۲۰۲۲ شروع به پذیرش کمک های مالی کریپتو کرد.

این یک حرکت انقلابی از نظر ژئوپلیتیک بود، اما برای کسانی که اکوسیستم کریپتو را دنبال می‌کنند و می‌دانند که این کشور از نظر پذیرش کریپتو در فهرست برتر قرار دارد، واقعاً تعجب‌آور نیست.

اوکراین بیش از ۱۰۰ میلیون دلار از انواع مختلف رمزارز ها دریافت کرد

تا امروز، فقط وزارت تحول دیجیتال اوکراین بیش از ۶۰ میلیون دلار کمک مالی از طریق; BTC، ETH، USDT، DOT، SOL و USDC در وب سایت Aid for Ukraine جمع آوری کرده است.

رمزارز ها برای عملیات نظامی اوکراین ضروری هستند

علاوه بر این، دولت اوکراین از توکن‌های غیر مثلی (NFT) برای جمع‌آوری پول بیشتر برای عملیات نظامی خود استفاده کرده است و «تاریخ متا: موزه جنگ» را ایجاد کرده است، موزه‌ای مجازی که در آن هنرمندان آخرین رویدادهای جنگ روسیه و اوکراین را به نمایش می‌گذارند. . این لحظات در NFT هایی جاودانه می شوند که می توان توسط بالاترین پیشنهاد آن ها را خرید. بنابراین، بر خلاف رقیب خود روسیه که اخیراً استفاده از ارزهای دیجیتال را برای پرداخت‌ها و عملیات نقدی ممنوع کرده است; اوکراین استفاده از رمزارز ها را قانونی کرده است.

پایان هر زمستان، بهار است

بورنیاکف خوش بین است. او گفت که با وجود «بازار خرسی» و «زمستان رمزارز ها»، کمک‌های دیجیتالی «به معنای واقعی کلمه جان سربازان» را به همراه دارد. او همچنین گفت که “هر “زمستان رمزنگاری” منجر به “بهار رمزنگاری” می شود. با این حال، او از به اشتراک گذاشتن هرگونه پیش بینی یا توضیح بیشتر در مورد سخنان خود خودداری کرد.

بازار ارزهای دیجیتال بیش از دو سوم از ارزش بازار خود را از دست داده است. در اواخر سال ۲۰۲۱ به بالاترین حد خود یعنی حدود ۳ تریلیون دلار رسید. اگر بورنیاکوف درست گفته باشد و بهار جدید ارز دیجیتال زیان‌ها را جبران کند، کل صنعت باید رشد ۳ برابری را ثبت کند.

رمزارز ها برای عملیات نظامی اوکراین ضروری هستند

نمودار ارزش بازار

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx