دوج کوین به زودی در کوین بیس پرو لیست خواهد شد

دوج کوین به زودی در کوین بیس پرو لیست خواهد شد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1493 نفر

دوج کوین به زودی در کوین بیس پرو لیست خواهد شد

به گفته کوین بیس (Coinbase)، ترید دوج کوین در سه مرحله انجام خواهد شد. تریدرها قادر خواهند بود با استفاده از بیت کوین، اتریوم، تتر، دلار و یورو به این میم کوین دسترسی داشته باشند.

کوین بیس پرو (Coinbase Pro)، شاخه حرفه ای صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس، انتقالات ورودی برای دوج کوین را پذیرفته و زمینه را برای پذیرش و استفاده هر چه بیشتر از این دارایی دیجیتال فراهم کرده است.

طبق بیانیه روز سه شنبه این صرافی، درصورتی که شرایط نقدینگی فراهم شود، ترید DOGE در کوین بیس پرو روز پنجشنبه ساعت ۸:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد.

جفت ارزهای معاملاتی

در ابتدا، معاملات دوج کوین در پنج جفت ارز از جمله DOGE / USD ، DOGE / BTC ، DOGE / EUR ، DOGE / GBP و DOGE / USDT آغاز خواهد شد. شرایط ثبت سفارش در سه مرحله صورت خواهد گرفت. در ابتدا فقط به صورت پست گذاری، سپس به صورت محدود و در نهایت به شکل کامل انجام خواهد شد.

داده های کوین بیس پرو نشان می دهند که DOGE به این خبر واکنش مثبت نشان داده و بیش از ۱۲٪ افزایش قیمت داشته است. در حال حاضر در زمان نگارش این مطلب، این میم کوین در سطح ۰.۳۷ دلاری معامله می شود.

نمودار دوج کوین

نمودار DOGE

به لطف تلاقی عجیب یک سری از عوامل، از جمله حمایت آشکار ایلان ماسک از دوج و پشتیبانی گسترده توسط تریدرهای رابین هود (Robinhood)، دوج کوین موفق شده به طور گسترده ای مورد توجه قرار بگیرد.

در بعضی مواقع این میم کوین آنچنان توجه همگان را به خود جلب کرده بود که میزان فعالیت پیرامون این آلت کوین در توییتر برای مدت کوتاهی از بیت کوین پیشی گرفت. حتی میزان نقدینگی دوج کوین از بیت کوین و اتریوم نیز بیشتر بود.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx