راه اندازی مرکز استخراج بیت کوین ۲۱۰ مگاواتی Bitfarms در آرژانتین

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1302 نفر

راه اندازی مرکز استخراج بیت کوین ۲۱۰ مگاواتی Bitfarms در آرژانتین

شرکت بزرگ استخراج بیت کوین Bitfarms اعلام کرد که در حال توسعه یک مرکز استخـراج ۲۱۰ مگاواتی در آرژانتین است و قصد دارد فعالیت خود را به آمریکای جنوبی نیز گسترش دهد.

مرکز استخراج کانادایی Bitfarms، یکی از بزرگترین مراکز استخـراج بیت کوین در جهان می باشد، که قرار است در آرژانتین بزرگترین پایگاه استخراجی خود را راه اندازی کند.

این شرکت کانادایی به دلیل آب و هوای مناسب آرژانتین، این کشور آمریکای لاتین را انتخاب کرده است و امیدوار است از طریق استخراج بیت کوین، بیش از ۶۵۰ میلیون دلار (با قیمت اکنون بیت کوین) درآمد داشته باشد.

این شرکت توضیح داد که آب و هوای آرژانتین کمک می کند تا بدون وابستگی به تکنیک های گران قیمت، بیت کوین را استخراج کند. این شرکت همچنین می گوید که این شرکت تعدادی ازماینرهای بیت کوین را به تأسیسات آرژانتین منتقل می کند.

همچنین Bitfarms در هفته اول مارس از خرید ۴۸۰۰۰ ماینر نسل بعدی بیت کوین خبر داد.

همانطور که گفته شد Bitfarms قصد دارد تعداد زیادی از ماینرهای قدیمی خود را به مرکز استخـراج جدید منتقل کند. در حالی که ماینرهای قدیمی از کارایی کمتری نسبت به ماینرهای جدید برخوردار هستند، هزینه کم برق و اطمینان از قابلیت اطمینان این ماینرها،‌بازده اقتصادی آنها را افزایش می دهد.

این شرکت بزرگ استخراجی برآورد کرده است که هزینه های استخـراج در آرژانتین ۴۵٪ ارزان تر از کانادا است و در آینده برای این شرکت بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

در حالی که ممکن است Bitfarms بزرگترین عملیات استخـراج در آمریکای شمالی باشد، اما رقابت سختی را تجربه خواهد کرد. در درجه اول رقیب اصلی استخراج بیت کوین، کشور چین می باشد. در درجه دوم نیز،‌ کشورهای آسیایی،‌ زیرا بیشترین استخـراج بیت کوین در کشورهای آسیایی می باشد.

 

همراه ما باشید با معتبر ترین اخبار ارزهای دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx