روسیه به دنبال قانونی سازی پرداخت با ارزهای دیجیتال

روسیه به دنبال قانونی سازی پرداخت با ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 954 نفر

روسیه به دنبال قانونی سازی پرداخت با ارزهای دیجیتال

بر اساس گزارشی از خبرگزاری محلی کومرسانت (Kommersant)، وزارت دارایی روسیه لایحه ای در خصوص پرداخت با ارزهای دیجیتال را تنظیم کرده است. این سند که توسط این وب سایت خبری محلی منتشر شده، توسط دو منبع دیگر تایید شده است.

این لایحه در نهایت می تواند شفافیت لازم در خصوص دارایی های دیجیتال و استخراج آنها را در اختیار شهروندان و سرمایه گذاران روسی قرار دهد.

از جمله مواردی که در این لایحه به آنها پرداخته شده می توان به طبقه بندی ارز دیجیتال، چارچوب قانونی برای صدور و گردش قانونی آن در روسیه، گواهینامه ها، تریدینگ و موارد دیگر اشاره کرد.

طبق گزارش کومرسانت، نهادهای روسی باید مجوز تجارت ارزهای دیجیتال را دریافت و باید از یک فرآیند شناسایی دقیق پیروی کنند. این رسانه خاطرنشان کرد:

بر اساس این پیش نویس، ارز دیجیتال را می توان به عنوان وسیله پرداختی که واحد پولی فدراسیون روسیه نیست و همچنین ابزار سرمایه گذاری پذیرفت.

پلتفرم‌ های کریپتو برای ارائه خدمات خود در روسیه باید حداقل سرمایه را رعایت کنند. این مبلغ برای اپراتورهای صرافی حدود ۴۰,۰۰۰ دلار و برای پلتفرم های معاملات دیجیتال بیش از ۱۰۰,۰۰۰ دلار تعیین شده است.

این نهادها باید یک فرآیند دشوار را برای تطابق با مقررات روسیه طی کنند. بخشی از این فرایند شامل ایجاد واحدهای جداگانه، گزارش ‌های سالانه، کنترل‌ ها و حسابرسی های داخلی، و ثبت ‌نام کامل در نهادهای تخصصی مبارزه با پولشویی خواهد بود.

 

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx