مساری: آوالانچ از نظر تعداد تراکنش‌های روزانه از اتریوم جلو می‌زند

مساری: آوالانچ از نظر تعداد تراکنش‌های روزانه از اتریوم جلو می‌زند
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 861 نفر

مساری: آوالانچ از نظر تعداد تراکنش‌های روزانه از اتریوم جلو می‌زند

مساری، یک شرکت پیشرو در تحقیقات ارزهای دیجیتال، می‌گوید آوالانچ  (AVAX) از نظر تعداد تراکنش‌های روزانه از اتریوم (ETH) جلو خواهد زد.

در یک پست وبلاگ جدید، شرکت تحقیقاتی دارایی های دیجیتال مساری (Messari) اشاره می کند که اتریوم در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ به طور متوسط حدود ۱.۱۷ میلیون تراکنش در روز داشته است.

به گفته این شرکت تحقیقاتی کریپتو، آوالانچ در سه ماهه اول ۷۴ درصد از میانگین اتریوم را به دست آورد و می تواند در سه ماهه دوم از آن فراتر رود.

با اجرای برنامه های تشویقی و راه اندازی زیرشبکه در راه، آوالانچ فرصت جالبی برای پیشی گرفتن از اتریوم در سه ماهه آینده دارد.

 

به گفته آوالانچ، ساب نت (Subnet) مخفف زیرشبکه است که مجموعه ای پویا از اعتباردهنده ها است که با هم کار می کنند تا در مورد وضعیت مجموعه ای از بلاک چین ها به توافق برسند.

مساری همچنین پیش‌بینی می‌کند که کارمزد تراکنش‌های آوالانچ در سه‌ماهه دوم تا حدی به لطف ارتقای اصلی آوالانچ به نام Apricot کاهش می‌یابد.

با بروزرسانی Apricot، کارمزد تراکنش‌ها از آن زمان تثبیت شد و به طور میانگین حدود ۰.۶۷ دلار در هر تراکنش بود. Apricot برای تسهیل «ساده سازی قابل تأیید» در نظر گرفته شده است، فرآیندی که در آن گره‌ها می‌توانند به طور ایمن تراکنش‌های تاریخی را فشرده کنند.

 

این بروزرسانی دارای مکانیزم کارمزد است که هزینه های تراکنش را قادر می سازد برای کاربران کم و قابل پیش بینی باشد. در حالی که ثابت است، کارمزد تراکنش ها همزمان با معاملات روزانه روند صعودی داشته است. با انتشار Apricot، باید انتظار داشته باشیم که میانگین کارمزد تراکنش‌ها همچنان تثبیت شود و روند نزولی داشته باشد.

 

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx