ریپل توسعه سیستم پرداخت بانک مرکزی قطر را به عهده خواهد گرفت

ریپل توسعه سیستم پرداخت بانک مرکزی قطر را به عهده خواهد گرفت
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1316 نفر

ریپل توسعه سیستم پرداخت بانک مرکزی قطر را به عهده خواهد گرفت

ریپل، در بیانیه رسمی خود در روز سه شنبه، اعلام کرد که این شرکت پرداخت بلاکچینی با بانک مرکزی قطر (QNB) به منظور بهبود پرداخت های برون مرزی و راه اندازی یک پلتفرم حواله ای جدید وارد همکاری شده است.

بانک مرکزی قطر در این خصوص گفت:

بر اساس توافقی که هر دو طرف امضا کردند، QNB در ابتدا فناوری شبکه مالی جهانی شرکت ریپل موسوم به RippleNet را با QNB Finansbank در ترکیه به صورت آزمایشی راه اندازی خواهد کرد. و در آینده مسیرهای ارسال حواله را گسترش خواهد داد.

طبق این بیانیه، بانک مرکزی قطر برای بهبود کارایی پرداخت های برون مرزی و توسعه سیستم حواله خود در سایر کشورها از RippleNet استفاده خواهد کرد. بدین ترتیب، با این مشارکت امکان پرداخت های آنی به مشتریان QNB ایجاد خواهد شد.

از زمانی که مشکلات قانونی ریپل با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آغاز شد، این شرکت در تلاش برای گسترش همکاری ها و استفاده از فناوری بلاکچین خود بوده است. ماه گذشته، این شرکت از همکاری خود با بانک مرکزی بوتان به منظور توسعه ارز دیجیتال بانک مرکزی این کشور خبر داد.

بر اساس داده های بانک جهانی، هزینه حواله های بین المللی در حدود ۶.۳۸ درصد از مبلغ ارسال شده است. علاوه بر این، نقل و انتقالات بانکی بین المللی معمولاً روزها طول می کشد.

با توجه به افزایش روزافزون وابستگی خانواده های مهاجر به درآمدهای ارسال شده توسط خانواده و بستگان خود، بهبود کارایی پرداخت های برون مرزی به یکی از دغدغه های اصلی بانک ها تبدیل شده است. از آنجایی که با فناوری بلاکچین می توان به صورت آنی پرداخت های برون مرزی را ممکن کرد، بسیاری از بانک ها در سراسر دنیا به دنبال استفاده از این فناوری نوظهور هستند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx