لائوس با همکاری با سورامیتسو ارز دیجیتال ملی خود را توسعه می دهد

لائوس با همکاری با سورامیتسو ارز دیجیتال ملی خود را توسعه می دهد
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1336 نفر

لائوس با همکاری با سورامیتسو ارز دیجیتال ملی خود را توسعه می دهد

لائوس نیز اعلام کرده به جمع کشورهایی پیوسته که به دنبال توسعه ارز دیجیتال ملی خود هستند. این کشور در راستای تحقیقات خود در این خصوص از همکاری با شرکت سورامیتسو (Soramitsu) خبر داده است.

بر اساس گزارشی که اخیرا منتشر شده است، انتظار می رود که این پروژه به طور رسمی فعالیت خود را در این ماه میلادی آغاز کند. آغاز به کار این پروژه در حالی صورت گرفته که بانک مرکزی لائوس یک تفاهم نامه همکاری با آژانس همکاری بین المللی ژاپن به منظور مطالعه توسعه CBDC امضا کرده است.

گفته می شود که این مطالعه علاوه بر ارزیابی نیازهای مبادلاتی مردم لائوس، عملکرد بانک ها و سایر واسطه های مالی در سیستم مالی را ارزیابی خواهد کرد.

در این گزارش آمده است که CBDC داده های اقتصادی بهتری در اختیار سیاستگذاران لائوس قرار خواهد داد و می تواند مسیر توسعه پرداخت های برون مرزی با دومین شریک تجاری بزرگ خود یعنی چین را هموار کند.

لازم به ذکر است که سورامیتسو برای توسعه سیستم پرداخت دیجیتالی کامبوج، با این کشور همکاری کرده بود. این شبکه یک شبکه پرداخت مبتنی بر DLT است که برای کاهش وابستگی این کشور به دلار امریکا برای تجارت داخلی طراحی شده است.

به نظر می رسد که اقدام دولت لائوس برای تحقیق در مورد ارز دیجیتال ملی در حالی صورت گرفته که این کشور در تلاش برای وضع مقررات و قانونگذاری در حوزه دارایی های دیجیتال بوده است.

در ۱۱ سپتامبر، دولت این کشور رسماً از یک طرح پایلوت استخراج و ترید رمزارزها به منظور بهره بردن از فرصت پیش آمده در سرکوب رمزارزها توسط چین خبر داد.

گفته می شود که تاکنون به شش شرکت از جمله بانک ها و شرکت های ساختمانی مجوز استخراج رمزارزها در قالب این طرح داده شده است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx