ریپل علیرغم شکایت SEC، به رشد کسب و کار خود در خارج از امریکا ادامه می دهد

ریپل علیرغم شکایت SEC، به رشد کسب و کار خود در خارج از امریکا ادامه می دهد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1107 نفر

ریپل علیرغم شکایت SEC، به رشد کسب و کار خود در خارج از امریکا ادامه می دهد

ریپل یکی از شرکت هایی بوده که مورد غضب کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) امریکا واقع شد. با شکایت SEC ریپل و کاربران رمزارز این شرکت (XRP) شاهد اتفاقات بسیار تلخی بودند. با این حال، به رغم همه این مسائل ریپل همچنان به رشد خود ادامه می دهد.

چارلز گاسپارینو (Charles Gasparino)، خبرنگار شبکه فاکس بیزنس، اطلاعاتی را که از مدیران ارشد این شرکت دریافت کرده را در توییتر به اشتراک گذاشته است.

طبق گفته مدیران ارشد ریپل، کسب و کار این شرکت فقط در ایالات متحده با شکایت SEC دچار مشکل شده است. اما در خارج از مرزهای امریکا، ریپل همچنان به رشد خود ادامه می دهد.

همانطور که می دانید Ripple یک ODL دیگر از ژاپن به فیلیپین راه اندازی است. به علاوه، این شرکت همچنین به رشد شبکه RippleNet خود ادامه می دهد که اخیرا شرکت بریتانیایی پی دک (Paydek) به آن اضافه شد.

پی دک قصد دارد از فناوری ODL ریپل برای گسترش کسب و کار خود در افریقا و امریکای لاتین استفاده کند و خدمات حواله ای و پرداختی یکپارچه، سریع و ارزان را در اختیار کاربران قرار بدهد.

چندی پیش، چارلز گاسپارینو توییت کرده بود که شرکت ریپل به هیچ عنوان قصد ندارد که در خصوص این شکایت با SEC توافق کند. بلکه این شرکت می خواهد با این نهاد قانونگذاری مبارزه کرده و پیروز شود.

گاسپارینو همچنین تاکید کرد که اقدامات SEC علیه شرکت های کریپتو و موفقیت ریپل در خارج از ایالات متحده ثابت کرده که SEC نوآوری را به خارج از ایالات متحده بیرون رانده است.

چندی پیش، کمیسیون بورس و اوراق بهادار امریکا تهدید کرد درصورتی که صرافی کوین بیس (Coinbase) خدمات وام دهی خود را راه اندازی کند، از این صرافی شکایت خواهد کرد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx