کمیسیون بورس و اوراق بهادار امریکا دوباره برای بازار کریپتو دردسرساز شد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار امریکا دوباره برای بازار کریپتو دردسرساز شد
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1307 نفر

کمیسیون بورس و اوراق بهادار امریکا دوباره برای بازار کریپتو دردسرساز شد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار امریکا (SEC) که با شکایت خود از ریپل سقوط XRP را رقم زد،‌ این بار در دردسری جدید، تهدید کرده صرافی کوین بیس را به دلیل برنامه های ییلد این صرافی تحت پیگرد قانونی قرار خواهد داد.

برایان ارم استرانگ (Brian Armstrong)، مدیر عامل صرافی کوین بیس، با انتشار توییتی اعلام کرده که شاهد رفتار عجیب و غریب از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار امریکا بوده است.

برنامه پرحاشیه لندینگ

به گفته ارم استرانگ، صرافی کوین بیس در اوایل سال جاری به منظور ارائه توضیحاتی در خصوص برنامه آتی وام دهی خود با سود سالیانه ۴٪ برای سپرده های استیبل کوین USDC به SEC مراجعه کرد.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار امریکا نیز در پاسخ بدون ارائه هیچ توضیحی اعلام کرده که برنامه وام دهی این صرافی یک نوع اوراق بهادار محسوب می شود.

آنها از اعلام اینکه چرا باور دارند برنامه ما اوراق بهادار است امتناع می کنند. از طرفی از ما مدارکی درخواست کردند که ما موافقت کردیم. از کارکنان ما درخواست ارائه توضیحات کردند که ما موافقت کردیم. سپس آنها بدون ارائه هیچ توضیحی به ما اعلام کردند که اگر برنامه خود را راه اندازی کنیم، از ما شکایت خواهند کرد.

تهدید رقبا

ارم استرانگ همچنین خاطر نشان کرد که در حال حاضر شرکت هایی وجود دارند که خدمات وام دهی مشابه ای را به مشتریان خود ارائه می دهند. به همین دلیل وی از SEC درخواست کرده در این خصوص با شفافیت رفتار کند.

درصورتی که گفته های ارم استرانگ صحت داشته باشد، این موضوع می تواند برای سایر شرکت ها مثل بلاک فای (BlockFi) و سلسیوس (Celsius) که محصولات ییلد کریپتو ارائه می دهند، خبر بدی باشد.

در یک پست وبلاگی که امروز منتشر شد، پال گروال (Paul Grewal)، مدیر ارشد حقوقی کوین بیس، ناراحتی خود را از اقدامات SEC ابراز کرد و ادعای این کمیسیون مبنی بر قلمداد کردن خدمات وام دهی به عنوان “قرارداد سرمایه گذاری یا اوراق” را زیر سوال برد.

رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار امریکا، گری گنسلر (Gary Gensler)، به طور مرتب از شرکت های فعال در حوزه کریپتو درخواست کرده که به منظور بقا و تداوم فعالیت های خود با SEC همکاری کنند. در طرف مقابل، گروال اعلام کرد که اقدامات SEC با گفته های گنسلر در تضاد است.

وی در پایان همچنین اعلام کرد تا دریافت بازخوردهای بیشتر از کمیسیون بورس و اوراق بهادار امریکا، راه اندازی برنامه وام دهی خود را حداقل تا ماه اکتبر به تعویق خواهد انداخت.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx