سه دلیل رشد ۸۰۰ درصدی انجین (ENJ) در طول ماه گذشته

سه دلیل رشد 800 درصدی انجین (ENJ) در طول ماه گذشته
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1704 نفر

سه دلیل رشد ۸۰۰ درصدی انجین (ENJ) در طول ماه گذشته

همکاری های جدید، محبوبیت روزافزون NFT ها و راه اندازی آتی JumpNet از جمله دلایلی هستند که باعث رشد بیش از ۸۰۰ درصدی انجین شده اند.

توکن های غیرقابل معاوضه یا همان NFT ها با ورود به دنیای هنر و رکورد شکنی فروش آثار هنری به صورت روز افزون در رسانه های خبری مطرح می شوند و اینگونه به بخشی از فرهنگ عامه تبدیل شده اند.

یکی از پروژه هایی که برای بهره گیری از این فرصت از مدت ها قبل آماده بوده است، انجین است. هم بنیانگذار این پروژه به نام ویتک رادومسکی (Witek Radomski) در تهیه استاندارد توکن ERC-1155 نقش داشته است که ایجاد NFT ها را در شبکه اتریوم ممکن می کند.

داده ها نشان می دهند که در طول یک ماه گذشته قیمت ENJ بیش از ۸۰۰% رشد کرده و از ۰.۳۴ دلار در ۲۳ فوریه به بالاترین سطح خود یعنی ۳.۰۹ دلار در ۱۵ ماه مارس به لطف افزایش روزافزون حجم معاملاتی رسیده است.

نمودار قیمت ENJ

نمودار قیمت ENJ

از جمله دلایل رشد چشمگیر ENJ می توان به دلایلی همچون اعلام مقیاس پذیری اتریوم به نام JumpNet، افزایش حجم معاملاتی به دلیل لیست شدن در صرافی های مختلف و رشد بخش NFT اشاره کرد.

کارمزدهای پایین برای انتقال NFT

در اوایل ماه مارس هنگامی که از پروژه JumpNet رونمایی شد، روند حرکتی ENJ شتاب تازه ای گرفت. لازم به ذکر است که JumpNet یک نسخه خصوصی از بلاکچین اتریوم است که از مکانیزم اجماع اثبات اعتبار (PoA) استفاده می کند و تراکنش های درون زنجیره ای بدون کارمزد را به ارمغان می آورد.

اخیرا هزینه بالای تراکنش ها به دلیل افزایش استفاده از شبکه اتریوم توسط بخش دیفای و همچنین محبوبیت روزافزون NFT  ها به یکی از بزرگترین چالش های جامعه ارزهای دیجیتال تبدیل شده است.

حالا JumpNet که قرار است در ۶ آوریل راه اندازی شود، قصد دارد این مشکل را برای بخش NFT حل کند. بدین وسیله، کاربران می توانند ENJ و همچنین توکن های ERC-1155 را به صورت رایگان ارسال و دریافت کرده و همچنین به ترید، تولید و توزیع توکن های ERC-1155 بدون هیچ هزینه ای بپردازند.

انجین همچنین در آینده برنامه هایی برای ادغام Efinity دارد. Efinity یک بلاکچین غیرمتمرکز برای NFT ها است که از توکن ها و دارایی های نسل جدید از هر بلاکچینی پشتیبانی می کند. به گفته این تیم، با این ادغام، تعامل بین بلاکچین ها افزایش پیدا می کند و به دارندگان NFT در هر بلاکچینی این امکان را می دهد تا به JumpNet منتقل شود و از معاملات رایگان بهره ببرد.

افزایش کاربران با لیست شدن در صرافی ها

دلیل دومی که باعث رشد ENJ شده است، لیست شدن این رمزارز در صرافی ها بوده است. این رمزارز در اواخر ماه فوریه در صرافی هایی همچون Crypto.com و FTX لیست شد. همین مسئله باعث افزایش فعالیت های درون زنجیره ای و آدرس های فعال شد.

نقش NFT در رشد اکوسیستم ENJ

دلیل سومی که باعث رشد ENJ شده، محبوبیت NFT ها بوده است. محبوبیت این توکن ها باعث شده انجین مشارکت های جدیدی را آغاز کند و در کل به این پروژه توجهی بیشتری بشود.

از بازی هایی که اخیرا به اکوسیستم ENJ اضافه شده اند، می توان به Age of Rust ، The Six Dragons ، Ludena Protocol و شبکه اجتماعی GameTalkTalk اشاره کرد که توسط گیمرها در کره جنوبی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx