شرکت دیماک از یک خودروی برقی با قابلیت ماینینگ رونمایی کرد

شرکت دیماک از یک خودروی برقی با قابلیت ماینینگ رونمایی کرد
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1496 نفر

شرکت دیماک از یک خودروی برقی با قابلیت ماینینگ رونمایی کرد

کمپانی سازنده وسایل نقلیه الکتریکی سبک کانادایی دیماک (Daymak) از خودروی برقی رونمایی کرده که در حال پارک و شارژ می تواند بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر را استخراج کند.

براساس اعلامیه منتشر شده این شرکت در تاریخ ۱ ژوئن، ماشین الکتریکی این شرکت به نام “Spiritus” قرار است در سال ۲۰۲۳ روانه بازار شود و مجهز به یک پردازنده گرافیکی پیشرو برای ماینینگ خواهد بود. با این حال، جزئیات کمی در خصوص توانایی های سخت افزاری این ماینر در دسترس است.

در بخش از بیانیه این شرکت آمده که Spiritus اولین اتومبیلی در تاریخ خواهد بود که دارای سخت افزار ماینینگ است و فناوری ارزهای دیجیتال در رابط کاربری آن تعریف شده است.

رابط کاربری کریپتو

رابط کاربری کریپتو

هر Spiritus یک گره ماینینگ سازگار با محیط زیست خواهد بود که شامل سخت افزار ماینینگ و کیف پول Nebular، و همچنین با قابلیت شارژ خورشیدی است. دیماک اعلام کرده است که بر خلاف سایر وسایل نقلیه، Spiritus یک دارایی استهلاک پذیر نخواهد بود:

در حالی که اکثر وسایل نقلیه در پارکینگ شما در حال استهلاک و از دست دادن ارزش خود هستند، Spiritus شما حتی در حالت پارک با استفاده از فناوری Nebula Miner برای شما درآمدزایی ایجاد می کند.

این شرکت همچنین اعلام کرده است که کیف پول Nebula Wallet قابلیت های مهمی مانند استیکینگ دارد و از رمزارزهایی مانند بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، کاردانو و رمزارزهای دیگری پشتیبانی می کند.

خرید با ارزهای دیجیتال

دیماک اکنون پیش فروش این خودرو را آغاز کرده و با استفاده از ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و کاردانو می توان پرداخت را انجام داد. این شرکت همچنین اعلام کرده که با همکاری با صرافی ارزهای دیجیتال قصد دارد خدمات لیزینگ با استفاده از رمزارزها را ارائه دهد.

مدل های لوکس و التیمت Spiritus

مدل های لوکس و التیمت Spiritus

Spiritus در یک مدل “لوکس” با قیمت ۱۹۹۹۵ دلار و یک مدل “التیمت” با قیمت ۱۴۹۰۰۰ دلار ارائه می شود. به نظر می رسد که مدل ها فقط در عملکرد مانند حداکثر سرعت و دوام باتری و ویژگی هایی مانند شارژ بی سیم و رنگ سفارشی متفاوت هستند، ولی در قابلیت های سخت افزاری استخراج تفاوتی ندارند.

این اولین باری نیست که یک ماشین به سخت افزار ماینینگ مجهز می شود. همانطور که در ارزینجا خواندید، سایمون برن در ماه ژانویه یک دستگاه ماینینگ قابل حمل را در بی ام و i8 خود نصب کرده بود.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx