شرکت مایکروسافت برنامه ای برای اضافه کردن بیت کوین به ترازنامه مالی خود ندارد!

شرکت مایکروسافت برنامه ای برای اضافه کردن بیت کوین به ترازنامه مالی خود ندارد!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2248 نفر

شرکت مایکروسافت برنامه ای برای اضافه کردن بیت کوین به ترازنامه مالی خود ندارد!

به گفته برد اسمیت (Brad Smith)، مایکروسافت به عنوان دومین شرکت بزرگ ایالات متحده، در حال حاضر ظاهراً برنامه ای برای اضافه کردن بیت کوین (BTC) به ترازنامه مالی خود در کوتاه مدت ندارد.

اسمیت در مصاحبه ای با جولیا چترلی (Julia Chatterley)، مجری شبکه سی ‌ان ‌ان در تاریخ ۱۶ فوریه، اعلام کرد این شرکت ممکن است روزی نظر خود را در خصوص سرمایه گذاری در بیت کوین تغییر بدهد.

او در پاسخ به سؤال چترلی که آیا با توجه به سرمایه گذاری ۱.۵ میلیارد دلاری تسلا در بیت کوین، مایکروسافت قصد انجام چنین کاری را دارد یا خیر گفت:

من هیچ صحبت جدیدی در مورد بیت کوین نشنیده ام. اما اگر سیاست سرمایه گذاری مایکروسافت در مورد بیت کوین تغییر کند، شما اولین یا حداقل دومین نفری خواهید بود که از این موضوع مطلع می شود.

ارزش بازار بیت کوین

ارزش بازار بیت کوین روز به روز در حال افزایش است و این ارز دیجیتال فاصله چندانی برای پیشی گرفتن از بزرگترین شرکت های آمریکایی ندارد. پس از اعلام خبر سرمایه گذاری تسلا در بیت کوین، ارزش بازار این ارز با رسیدن به ۸۰۸ میلیارد دلار از ارزش بازار تسلا فراتر رفت.

اخیرا نیز، با ورود بیت کوین به بازه ۵۰ هزار دلاری، این ارز دیجیتال موفق شد ارزش بازار خود را به بیش از ۹۴۸ میلیون دلار افزایش بدهد. درحال حاضر برای عبور از مایکروسافت، ارزش بازار بیت کوین باید به دو برابر افزایش پیدا کند.

ارزش بازار بیت کوین و شرکت های بزرگ

ارزش بازار بیت کوین و شرکت های بزرگ

در تاریخ ۱۲ فوریه، دنیل پینتو (Daniel Pinto)، رئیس بانک JPMorgan Chase اعلام کرد که این بانک در نهایت به دلیل افزایش تقاضا مجبور به ورود به بازار بیت کوین خواهد شد. پیش از این، استراتژیست های JPMorgan این موضوع را مطرح کردند که سرمایه گذاری تسلا در بیت کوین، به دلیل نوسانات بالای این ارز، لزوما باعث سرمایه گذاری شرکت های دیگر نخواهد شد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx