شهردار میامی حقوق کارکنان را با بیت کوین پرداخت خواهد کرد

شهردار میامی حقوق کارکنان را با بیت کوین پرداخت خواهد کرد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1298 نفر

شهردار میامی حقوق کارکنان را با بیت کوین پرداخت خواهد کرد

شهردار میامی، فرانسیس سوارز (Francis Suarez) که یکی از طرفداران پروپاقرص بیت کوین محسوب می شود، اعلام کرده قصد دارد حقوق کارکنان این شهر را با بیت کوین پرداخت کند.

وی که همیشه در تلاش بوده میامی را به یک مرکز کریپتو تبدیل کند،‌ در ابتدای سال جاری میلادی گفت که به دنبال پرداخت حقوق کارکنان دولت و حتی پرداخت مالیات با استفاده از بیت کوین است.

در ابتدا بسیاری با در نظر گرفتن این مسئله که خزانه شهر تحت کنترل شهردار نیست، مدعی شدند که این ایده بسیار دور از ذهن است. با این حال سوارز اعلام کرد که در اواخر ماه جاری طرح پیشنهادی خود را ارائه خواهد کرد.

من می خواهم که ما خودمان را به عنوان پایتخت کریپتوی ایالات متحده، از سایر نقاط دنیا متمایز کنیم.

در فوریه سال جاری، سوارز از طرحی رونمایی کرد که این شهر بتواند در بیت کوین سرمایه گذاری کند. اما قوانین ایالت فلوریدا به دولت های محلی اجازه در اختیار داشتن چنین دارایی های ناپایدار و پرنوسانی را نمی دهد. وی در این خصوص توضیح داد:

اگر از زمانی که پیشنهاد کردم این طرح را در دستور کار خود قرار می دادیم، حالا ارزش آن ۳۰ یا ۴۰ درصد افزایش یافته بود. بنابراین با این طرح من به یک نابغه تبدیل می شدم. اما خب چه کار می توان کرد.

ماینینگ در میامی

قوانین فعلی فلوریدا ممکن است مانع سرمایه گذاری مستقیم این شهر در بیت کوین شده باشد، اما شهردار میامی راهی برای دور زدن این قوانین با میامی کوین (Miami Coin) پیدا کرد.

جالب است بدانید که میامی کوین اولین دارایی کریپتویی شهری محسوب می شود و در بستر بیت کوین فعالیت می کند. همچنین، درآمد حاصل از استخراج این توکن صرف توسعه این شهر می شود. گفته می شود که در طی دو ماه از زمان راه اندازی، این توکن در حدود ۱۰ میلیون دلار برای این شهر سودآوری داشته است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx