غول چینی “Meitu” با خرید مجدد ۵۰ میلیون دلاری بیت کوین، به میکرو استراتژی آسیا لقب گرفت!

  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1511 نفر

غول چینی “Meitu” با خرید مجدد ۵۰ میلیون دلاری بیت کوین، به میکرو استراتژی آسیا لقب گرفت!

شرکت محبوب اپلیکیشن ویرایش عکس چینی “Meitu” مجددا اقدام به خرید ۵۰ میلیون دلار بیت کوین و اتریوم کرد و هزینه خالص خود را در ارزهای دیجیتال در این ماه تا حدود ۹۰ میلیون دلار بالا برد.

این شرکت بزرگ، تقریبا دو هفته قبل، یعنی در ۵ مارس ۲۰۲۱ نیز بالغ بر ۴۰ میلیون دلار اتریوم و بیت کوین خریداری کرده بود.

خریدهای این شرکت براساس “طرح سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال” انجام شده است و براساس آن این شرکت اعلام کرده است که خریدهای خود را تا ۱۰۰ میلیون دلار افزایش بدهد.

همانطور که در گزارش های قبل گفتیم، شرکت نرم افزار تجاری میکرو استراتژی نیز دوستدار بیت کوین می باشد. این شرکت نرم افزاری با حجم بالای خرید بیت کوین و ذخیره آن،باعث ‌تعجب جامعه ارزهای دیجیتال شده است. بطوری که از مایکل سیلور مدیر عامل برجسته این شرکت پرسیده شد که این غول تجاری، یک شرکت نرم افزاری است یا صندوق محافظت از بیت کوین؟

اکنون درک می شود که شرکت نرم افزاری چینی “Meitu” نیز، راه شرکت میکرو استراتژی را در پیش گرفته است و این سوال مطرح می شود که آیا شرکت  “Meitu” میکرو استراتژی آسیاست؟

 

ارزهای دیجیتال فضای زیادی برای ارزش گذاری دارند

در آخرین اعلامیه، این شرکت خاطرنشان کرد که در حالی که ارزهای دیجیتال هنوز در مراحل شکل گیری خود قرار دارند، فناوری بلاکچین این توانایی را دارد که یک نیروی عمل گر در صنایع مالی و فناوری موجود باشد.

هیئت مدیره این شرکت معتقد است که صنعت بلاکچین مشابه صنعت اینترنت تلفن همراه در حدود سال ۲۰۰۵، هنوز در مرحله اولیه خود است.
همچنین این شرکت دلیل خریدهای اخیر خود را روند رو به رشد موسسات بزرگی مانند تسلا و میکرو استراتژی برای خرید بیت کوین و افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال عنوان کرد.

با این حال، بعید به نظر می رسد که شرکتهای بزرگ چینی، در آینده ای نزدیک خریدهای ارز دیجیتال گسترده خود را اعلام کنند، زیرا فضای نظارتی در این کشور بسیار نامشخص است. چین در حال حاضر بیت کوین را به عنوان کالایی مجازی می پذیرد، اما از طریق پلتفرم های معاملاتی مبادلات قانونی برای ارزهای مجازی یا توکن را ممنوع کرده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx