ممنوعیت ارزهای دیجیتال در هند اشتباهی یک تریلیون دلاری خواهد بود!

ممنوعیت ارزهای دیجیتال در هند اشتباهی یک تریلیون دلاری خواهد بود!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2250 نفر

ممنوعیت ارزهای دیجیتال در هند اشتباهی یک تریلیون دلاری خواهد بود!

مدیر ارشد فناوری سابق کوین بیس (Coinbase)، بالاجی سرینیواسان (Balaji Srinivasan)، اعتقاد دارد که ممنوعیت قریب الوقوع ارزهای دیجیتال در هند مانند ممنوعیت اینترنت خواهد بود و می تواند باعث متضرر شدن تریلیون دلاری این کشور بشود.

وی در مصاحبه ای اعلام کرد که ممنوعیت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال به سادگی می تواند درآمد حاصل از تجارت این ارزها را به بازارهای آسیایی نزدیک سوق بدهد و این یک اشتباه “تریلیون دلاری” برای هند خواهد بود:

واقعاً مهم است که این ممنوعیت (برنامه هند برای ممنوعیت مالکیت، ترید، ماینینگ یا سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال) به تصویب نرسد. بدون اغراق، این تصمیم یک اشتباه یک تریلیون دلاری برای هند خواهد بود.

روز پنجشنبه، یک مقام ارشد وزارت دارایی هندوستان که خواست نامش فاش نشود، به بلومبرگ گفت که احتمال تصویب شدن این ممنوعیت بسیار بالا است. این مقام همچنین اعلام کرد دارندگان ارزهای دیجیتال سه تا شش ماه برای تبدیل دارایی های خود به پول قانونی این کشور فرصت دارند.

لایحه رمزارزها و ارز دیجیتال رسمی در اواخر ژانویه مطرح شد. این لایحه اقدامات لازم را برای تهیه و عرضه ارز دیجیتال رسمی توسط بانک هندوستان پیش بینی کرده است.

فقیرتر شدن هندوستان

سرینیواسان معتقد است که در صورت تصویب شدن این طرح، هندوستان در ۵ سال آینده ۲۰٪ فقیرتر خواهد شد. از نظر وی این ممنوعیت می تواند به طور موثر مانع پیشرفت “اینترنت مالی” در هند شود:

ممکن است هند ۲۰٪ فقیرتر شود. این ممنوعیت تقریباً مثل قطع کردن اینترنت به مدت ۵ سال است. ضررها هنگفت خواهد بود. این تصمیم از جهات بسیاری، معکوس سازی آزادسازی اقتصادی است و اساساً مانند ممنوع کردن ورود اینترنت مالی به کشور است. این طرح حتی نمی تواند به هدف مورد نظر خود برسد.

اگرچه این ممنوعیت همه دارندگان ارزهای دیجیتال را هدف قرار داده است، اما تأثیر آن بر تریدرها و کسب و کارها محسوس تر خواهد بود. اگرچه با استفاده از کیف پول های سخت افزاری و با حفظ کلیدهای شخصی ، شهروندان هندی می توانند به طور بالقوه این ممنوعیت را دور بزنند اما طبیعتاً با نقد کردن دارایی های خود به مشکل برخواهند خورد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx