ماینرهای بیت کوین حالا به ازای یک بلوک، یک BTC به عنوان پاداش دریافت می کنند!

ماینرهای بیت کوین حالا به ازای یک بلوک، یک بیت کوین به عنوان پاداش دریافت می کنند!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2032 نفر

ماینرهای بیت کوین حالا به ازای یک بلوک، یک BTC به عنوان پاداش دریافت می کنند!

براساس داده های منتشر شده توسط Clark Moody Bitcoin، ماینرهای بیت کوین درآمدی معادل با ۰.۹۷ بیت کوین به ازای تراکنش ها در یک بلوک دارند. این میانگین از ۲۰۰۰ بلوک گذشته بدست آمده است، به این معنی که بسیاری از این بلوک ها از مرز یک بیت کوین فراتر رفته اند.

زمانی که ماینرهای بیت کوین یک بلوک را استخراج می کنند، پاداشی برابر با ۶.۲۵ بیت کوین (این مقدار هر چهار سال یک بار نصف می شود) و کارمزد همه تراکنش ها را در آن بلوک دریافت می کنند.

افزایش هزینه تراکنش ها

اما اخیرا هزینه تراکنش ها (حدود ۲۰ دلار) افزایش یافته و بخش بزرگی از پاداش های دریافتی ماینرها را به خود اختصاص داده است. درآمد ماینرهای بیت کوین حالا در مجموع به حدود ۴۰ میلیون دلار در روز رسیده است. بنابراین، کارمزد ها ۱۳.۴۷٪ از درآمد کل ماینرها را تشکیل می دهند.

این موضوع به این معنی است که با کاهش پاداش ماینرها در طول زمان، کارمزدها می توانند به جایگزینی برای این پاداش ها تبدیل بشوند و انگیزه مالی لازم برای حفظ شبکه را به ماینرها بدهند.

هزینه کارمزدهای بیت کوین

هزینه کارمزدهای بیت کوین

پدرو فبررو (Pedro Febrero) تحلیلگر Quantum Economics با بیان اینکه افزایش هزینه تراکنش های بیت کوین می تواند برای مردم عادی بسیار گران باشد، گفت:

به اعتقاد ما افزایش کارمزدها نشانه خوبی است و به این معنی است که بیت کوین در مقایسه با گذشته بیشتر مورد پذیرش واقع شده است.

وی خاطرنشان کرد که کارمزدهای بالا ممکن است باعث عدم ترید این ارز توسط افرادی شود که پول کمی دارند. با این حال، داده ها نشان می دهد که با افزایش پذیرش بیت کوین، هزینه ها نیز افزایش می یابد که موضوع بسیار عادی می باشد. اما این بدان معنا نیست که هیچ کس به فکر چاره نیست.

وی در پایان گفت:

برای حل این موضوع تحولاتی مانند SegWit و شبکه لایتنینگ (Lightning Network) در حال انجام است که می توانند حجم تراکنش ها در بلوک ها را افزایش بدهند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx