مایک مک گلون: احتمال صعود بیت کوین بیشتر از سقوط آن است!

مایک مک گلون: احتمال صعود بیت کوین بیشتر از سقوط آن است!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1246 نفر

مایک مک گلون: احتمال صعود بیت کوین بیشتر از سقوط آن است!

مایک مک گلون (Mike McGlone)، استراتژیست ارشد بلومبرگ، پیش بینی های کوتاه و بلند مدت خود را به اشتراک گذاشته است. این استراتژیست در پیش بینی خود گفته که احتمال صعود بیت کوین بالاتر از نزول آن است.

بیت کوین همچنان در بازه ۳۱ – ۳۵ هزار دلار ترید می شود. این ارز دیجیتال در حالی در این بازه قرار گرفته که اخیرا به زیر ۳۰,۰۰۰ نزول کرده بود.

بیت کوین سپری در برابر تورم

مک گلون بیت کوین را به طلا تشبیه کرده و این ارز دیجیتال را سرمایه گذاری بهتری خوانده است. وی همچنین اعتقاد دارد که بیت کوین عملکرد بهتری از طلا خواهد داشت. در سال ۲۰۲۰، با مشکلات اقتصادی ناشی از ویروس کرونا، بیت کوین موفق به انجام این مهم شد.

اگرچه تصور می شد که اقتصاد جهانی در سال ۲۰۲۱ بهبود خواهد یافت، اما پروسه ریکاوری به کندی پیش می رود و همین موضوع نگرانی ها در بازارهای جهانی را افزایش داده است. با افزایش تورم، انتظار می رود که بیت کوین به عنوان یک سپر عمل کند و همین موضوع باعث گسترش پذیرش این ارز دیجیتال شده است.

مایک مک گلون اعتقاد دارد که تا سال ۲۰۲۵، بیت کوین به ۱۰۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید. این رقم پیش بینی بسیاری از صاحب نظران بازار است، اما بسیاری از آنها انتظار دارند که این هدف تا پایان سال محقق شود. در حال حاضر، این استراتژیست انتظار دارد که بیت کوین به ۶۰ هزار دلار برسد و احتمال دامپش به ۲۰ هزار دلار پایین است.

این پیش بینی با پیش بینی های دیگر استراتژیست های بلومبرگ مانند نیکولاس پانیگیرتزوگو (Nikolaos Panigirtzoglou) که انتظار دارند بیت کوین به ۲۵۰۰۰ دلار سقوط کند، مغایرت دارد. یکی دیگر از افرادی که چشم انداز نزولی دارد مدیر عامل گاگنهایم (Guggenheim) اسکات مینرد (Scott Minerd) است که اخیراً پیش بینی کرده که بیت کوین هنوز به کف خود نرسیده و شاید تا ۱۵۰۰۰ دلار نزول کند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx