آمازون در حال برررسی امکان پرداخت با ارزهای دیجیتال است!

آمازون در حال برررسی امکان پرداخت با ارزهای دیجیتال است!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1298 نفر

آمازون در حال برررسی امکان پرداخت با ارزهای دیجیتال است!

هر از چند گاهی یک آگهی شغلی توسط شرکت های بزرگی همچون آمازون، فیسبوک، اپل و شرکت های دیگر با شایعات بسیاری در فضای کریپتو همراه می شود. این موضوع نشان می دهد که افراد بسیاری در این صنعت چشم انتظار چنین تحولات بزرگی هستند.

این اتفاق امروز با آمازون تکرار شد. این شرکت  اخیراً یک آگهی استخدام برای کارشناس ارز دیجیتال و بلاکچین برای توسعه یک چشم انداز و نقشه راه برای محصولات جدید پرداخت خود منتشر کرده است.

در واقع بیانیه ای که متعاقباً توسط سخنگوی بزرگترین خرده فروشی آنلاین مطرح شد، به این گمانه زنی ها قوت بخشید. آمازون تایید کرد که به طور فعال در حال بررسی فراهم کردن امکان پرداخت با رمزارزها است. این شرکت در بیانیه خود گفت:

نوآوری در حال وقوع در فضای کریپتو الهام بخش ما بوده و ما در حال بررسی چگونگی ورود آمازون به این عرصه هستیم. ما معتقدیم که آینده بر اساس فناوری های جدید ساخته خواهد شد که امکان پرداخت های مدرن، سریع و ارزان را ایجاد می کند. ما امیدواریم که این آینده را در اسرع وقت برای مشتریان آمازون به ارمغان بیاوریم.

آمادگی ورود به کریپتو

در اوایل ماه جاری، خدمات وب آمازون (AWS)، که پلتفرم ابری این شرکت است، یک آگهی استخدام برای بخش محصولات این شرکت منتشر کرد. این شرکت در آگهی خود عنوان کرده بود که به دنبال استخدام متخصصی با تجربه در حوزه دیفای است. این آگهی نشان می دهد که AWS قصد دارد امکانات جدیدی برای پروتکل هایی ایجاد کند که به دنبال استفاده از بلاکچین برای ارائه محصولات مالی بدون واسطه هستند.

اخیرا تیم تبلیغات فین تک آمازون نیز به دنبال جذب مهندس ارشد نرم افزار به منظور توسعه برنامه های خود در بخش دفتر حساب مالی، سیستم های صورتحساب و سازش برای ایجاد شفافیت در داده های مالی بوده است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx