مسترکارت مالک شرکت سایفر تریس شد

مسترکارت مالک شرکت سایفر تریس شد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1466 نفر

مسترکارت مالک شرکت سایفر تریس شد

مسترکارت، غول پرداخت جهانی، اعلام کرده شرکت اطلاعات کریپتو سایفر تریس (CipherTrace) را به منظور گسترش برنامه های کریپتو خود تصاحب کرده است.

با اقدام اخیر شرکت مسترکارت، به نظر می رسد تمرکز این شرکت بر صنعت کریپتو و ارزهای دیجیتال بعد تازه ای به خود گرفته است.

بر اساس گزارش منتشر شده در روز پنجشنبه، این غول پرداخت جهانی برای خرید شرکت اطلاعاتی بلاکچین سایفر تریس با قابلیت های تحقیقاتی از بیش از ۹۰۰ ارز دیجیتال، به توافق رسیده است.

به عنوان بخشی از این خرید، مسترکارت اعلام کرده که قصد دارد سایفر تریس را در راهکارهای امنیت سایبری دارایی های دیجیتال خود بکار بگیرد.

براساس این گزارش، شرکت مسترکارت به منظور ایجاد تغییراتی در معماری پرداختی خود، قابلیت های سایبری اش را با فناوری سایفر تریس ادغام خواهد کرد. به لطف این تغییر، مشتریان و شرکای تجاری این شرکت امکان استفاده از دارایی های دیجیتالی را با رعایت قوانین و مقررات مالی خواهند داشت.

آجای بهالا (Ajay Bhala)، مدیر سایبری و اطلاعات مسترکارت، در خصوص این خرید اظهار داشت که رشد بازار کریپتو نیاز به امنیت و اطمینان در پرداخت ها و تراکنش ها را ضروری کرده است.

این شرکت برای تثبیت حضور خود در صنعت کریپتو تلاش های فراوانی کرده است. به عنوان مثال، در ماه ژوئیه، مدیر عامل این شرکت اظهار داشت که مسترکارت نیاز به حضور پررنگ در عرصه کریپتو دارد. در آن زمان، این غول پرداختی اعلام کرد که قصد مشارکت در پروژه های ارز دیجیتال بانک مرکزی و استیبل کوین ها را دارد.

این شرکت همچنین در ماه مه گزارشی را منتشر کرد که نشان می داد ۴۰٪ افراد قصد دارند در سال ۲۰۲۰ پرداخت های خود را با کریپتو انجام بدهند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx