جسی پاول، هم بنیان گذار و مدیرعامل کراکن

جسی پاول
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2410 نفر

معرفی مشاهیر کریپتوکارنسی: جسی پاول، هم بنیان گذار و مدیرعامل کراکن

نقل قول:

شما نمی توانید این چیزها را سر هم کنید. این جدول زمانی فوق العاده پیچیده است. وقتی ۹ سال پیش این مأموریت را شروع کردیم، مطمئناً پیش بینی گرفتن مجوز بانکی را نمی کردیم. ما حالا به نقطه قبلی بازگشته ایم.

بیوگرافی:

جسی پاول (Jesse Powell)، فارغ التحصیل دانشگاه کالیفرنیا، فعالیت خود در ارزهای دیجیتال را زود شروع کرد. وی در سال ۲۰۰۱ شرکتی را به منظور کمک به گیمرهای آنلاین در مدیریت حساب و ارزهای درون برنامه ای تاسیس کرد. در سال ۲۰۰۷، وی گالری Verge و Studio Project را تأسیس کرد. او تا سال ۲۰۱۰ به عنوان مدیر بزرگترین گالری هنری تجاری معاصر ساکرامنتو در آن زمان فعالیت کرد. در تمام این مدت، علاقه او به بیت کوین نیز بیشتر شد.

بعد از رخنه امنیتی که برای صرافی Mt. Gox در سال ۲۰۱۱ اتفاق افتاد، پاول توسعه کراکن را به عنوان جایگزینی برای این صرافی آغاز کرد. کراکن به طور رسمی در سال ۲۰۱۳ یک سال پیش از بسته شدن Mt. Gox راه اندازی شد. پاول مدت هاست که از طرفداران سرسخت استفاده از ارزهای دیجیتال و از منتقدان قانون گذاری بیش از حد صنعت ارزهای دیجیتال بوده است. او تاکنون در اظهارنظرهای خود از تلاش دادستان کل نیویورک برای برخورد با ارزهای دیجیتال به شدت انتقاد کرده است.

جسی پاول در سال ۲۰۲۰

با هدایت کراکن در سال ۲۰۲۰ توسط پاول، این صرافی در حجم معاملات خود رکورد شکنی کرد و پس از دو سال غیبت وارد بازار ژاپن شد و همچنین در استرالیا فعالیت خود را آغاز کرد. پاول بدبینی های خود را نسبت به سیاست های پولی ایالات متحده در جریان همه گیری ویروس کرونا بارها مطرح کرد و مانند بسیاری از بیت کوینرها معتقد است که چاپ پول نیاز به ارزهای دیجیتال برگشت ناپذیر را برجسته تر می کند.

در ماه سپتامبر، صرافی کراکن با تلاش های پاول به اولین شرکت دارایی دیجیتال تبدیل شد که منشور بانکی ایالات متحده که طبق قوانین فدرال و ایالتی به رسمیت شناخته می شود را دریافت می کند. این مهم کراکن را به اولین موسسه ای تبدیل کرد که می تواند خدمات ویژه ای همچون سپرده گذاری، نگهداری و خدمات جامع دارایی های دیجیتال ارائه دهد.

جسی پاول در سال ۲۰۲۱

یک دهه پس از تأسیس کراکن در سال ۲۰۲۱، پاول به پیشگامی در فضای ارزهای دیجیتال ادامه خواهد داد. در سه ماهه اول سال جاری، او بر راه اندازی بانک کراکن در ایالت وایومینگ نظارت خواهد کرد. راه اندازی این بانک نقطه عطفی در ادغام ارزهای دیجیتال با بازار مالی سنتی خواهد بود.

پاول نشان داده که سازگاری بالایی با صنعت در حال تغییر ارزهای دیجیتال دارد. از همین رو انتظار می رود که صرافی کراکن علاوه بر ورود جدی تر به دیفای، با پروتکل های غیرمتمرکز بیشتری ادغام بشود. پاول در ماه دسامبر گفت: “من فکر می کنم DeFi مسیر آینده است و ما در آن سرمایه گذاری می کنیم.”

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx