بری سیلبرت، موسس و مدیرعامل گروه دیجیتال کارنسی

Barry Silbert
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2168 نفر

معرفی مشاهیر کریپتوکارنسی: بری سیلبرت، موسس و مدیرعامل گروه دیجیتال کارنسی

نقل قول:

“در سال ۲۰۱۳، همه فکر کردند که ما به دلیل راه اندازی صندوق سرمایه گذاری بیت کوین دیوانه شده ایم. اما خوب، حالا به ما وضعیت ما نگاه کنید…

بیوگرافی:

بری سیلبرت (Barry Silbert) یکی از سرمایه گذاران زود هنگام در صنعت ارزهای دیجیتال بود و کار خود را از سال ۲۰۱۲ شروع کرد. قبل از ورود به صنعت ارزهای دیجیتال، سیلبرت مدرک کارشناسی خود را در امور مالی از دانشگاه اموری (Emory) دریافت کرد. وی در آن زمان، در بانک سرمایه گذاری هولیان لوکی (Houlihan Lokey) کار می کرد و مدیر عامل شرکت Restricted Stock Partners بود. وی در ادامه دو شرکت مشهور فعال در صنعت ارزهای دیجیتال به نام گری اسکیل (Grayscale Investments) و گروه دیجیتال کارنسی (Digital Currency Group) را تأسیس کرد.

شرکت گری اسکیل بیشتر با صندوق سرمایه گذاری بیت کوین خود شناخته می شود، در حالی که گروه دیجیتال کارنسی بودجه مورد نیاز شرکت های بلاکچین را فراهم می کند. سیلبرت که یکی از اولین سرمایه گذاران در کوین بیس (Coinbase) و ریپل (Ripple) بود، توسط ارنست و یانگ (Ernst & Young) به عنوان “کارآفرین سال” انتخاب شد و همچنین در لیست ثروتمندان “۴۰ زیر ۴۰” قرار گرفت.

بری سیلبرت در سال ۲۰۲۰

گروه دیجیتال کارنسی در سال ۲۰۲۰ به میزان قابل توجهی گسترش یافت. در ماه اوت، این شرکت اعلام کرد که با شرکت تابعه خود به نام Foundry وارد صنعت استخراج ارزهای دیجیتال شده است. هدف این شرکت جدید، تأمین سرمایه نهادها می باشد. این شرکت همچنین خدماتی در خصوص تأمین بودجه مالی مورد نیاز تجهیزات استخراج ارزهای دیجیتال، ماینینگ، استیکینگ و مشاوره ای ارائه می دهد.

در ماه سپتامبر، گروه دیجیتال کارنسی صرافی ارزهای دیجیتال لونو (Luno) را خریداری کرد. مارکوس سوانپول (Marcus Swanepoel)، بنیانگذار و مدیرعامل این صرافی اعلام کرد که پشتیبانی این گروه به توسعه و گسترش مشتریان جدید لونو کمک خواهد کرد.

بری سیلبرت در سال ۲۰۲۱

در سال ۲۰۲۱، سیلبرت به پیوستن موسسات به بازار ۱ تریلیون دلاری ارزهای دیجیتال کمک خواهد کرد. در همین راستا شرکت گری اسکیل اعلام کرد که در ماه دسامبر سه برابر ظرفیت استخراج، بیت کوین خریده است. با این خرید، این شرکت مجموع ارزش دارایی های دیجیتال خود را به ۲۰ میلیارد دلار افزایش داد.

در اوایل سال جاری میلادی، سیلبرت از سمت خود به عنوان مدیر عامل شرکت گری اسکیل کناره گیری کرد و یکی از مدیران دیرینه این شرکت یعنی مایکل ساننشاین (Michael Sonnenshein) جایگزین او شد. سیلبرت اعلام کرد که برای تمرکز بر نقش خود در گروه دیجیتال کارنسی، که شاهد رشد چشمگیری در سال ۲۰۲۰ بود، از سمت خود کناره گیری کرده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx