این سه کشور بیشترین نرخ پذیرش ارزهای دیجیتال را داشته اند

بر اساس یک گزارش جدید، تعداد دارندگان ارزهای دیجیتال در سال گذشته به شدت افزایش یافته است. نکته جالب این است که تقریباً نیمی از این هولدرها در سراسر جهان برای اولین بار در سال 2021 اقدام به خرید رمزارز کرده اند.
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 934 نفر

این سه کشور بیشترین نرخ پذیرش ارزهای دیجیتال را داشته اند

بر اساس یک گزارش جدید، تعداد دارندگان ارزهای دیجیتال در سال گذشته به شدت افزایش یافته است. نکته جالب این است که تقریباً نیمی از این هولدرها در سراسر جهان برای اولین بار در سال ۲۰۲۱ اقدام به خرید رمزارز کرده اند.

صرافی ارزهای دیجیتال جمینای (Gemini) از حدود ۳۰,۰۰۰ نفر در ۲۰ کشور بین نوامبر ۲۰۲۱ تا فوریه ۲۰۲۲ نظرسنجی کرده است. این نظرسنجی به منظور ارایه تصویری از اکوسیستم کریپتو که به سرعت در حال گسترش است انجام شده است.

۳ کشور با بالاترین نرخ پذیرش

طبق یافته‌ های جمینای، پذیرش کریپتو در سال ۲۰۲۱ در کشورهایی مانند هند، برزیل و هنگ‌ کنگ به شدت افزایش یافته است. در این کشورها بیش از نیمی از پاسخ ‌دهندگان برای اولین بار در سال ۲۰۲۱ در کریپتو سرمایه گذاری کردند. لازم به ذکر است که تعداد این پاسخ‌ دهندگان ۵۴٪ در هند و ۵۱٪ در برزیل و هنگ کنگ بوده است.

در سایر نقاط جهان، پاسخ دهندگان امریکای لاتین و منطقه آسیا و اقیانوسیه نیز در سال ۲۰۲۱ به طور فعال ارزهای دیجیتال خریداری کرده اند. به طور دقیق، ۴۶٪ از پاسخ دهندگان در امریکای لاتین و ۴۵٪ نیز در آسیا و اقیانوسیه اولین ارز دیجیتال خود را در سال ۲۰۲۱ خریداری کردند. بر اساس این گزارش، ۴۴٪ از پاسخ دهندگان در امریکا و ۴۰٪ در اروپا سرمایه گذاری خود را در سال ۲۰۲۱ آغاز کردند.

این سه کشور بیشترین نرخ پذیرش ارزهای دیجیتال را داشته اند

هولدرهای کریپتو در کشورهای مختلف

کشورهای پیشتاز

جمینای همچنین دریافته که کشورهایی مانند اندونزی و برزیل از نظر سهم سرمایه‌ گذاران ارزهای دیجیتال در میان سایر نقاط جهان پیشتاز هستند.

بر اساس این گزارش، ۴۱٪ از پاسخ دهندگان در برزیل و اندونزی اعلام کرده اند که رمزارز دارند. در حالی که تنها ۲۰٪ در ایالات متحده، ۱۸٪ در استرالیا و ۱۷٪ در اروپا صاحب ارزهای دیجیتال هستند.

طبق گزارش ‌ها، نرخ مالکیت کریپتو در کشورهایی مانند امارات متحده عربی، سنگاپور و اسرائیل نیز به ‌طور قابل ‌توجهی بالا است. ۳۵٪ از پاسخ‌ دهندگان در امارات، ۳۰٪ در سنگاپور و ۲۸٪ از اسرائیلی ها گزارش داده ‌اند که رمزارز دارند.

این گزارش همچنین به عدم شفافیت قانونی و عدم آموزش به عنوان دو مورد از بزرگترین موانع در پذیرش انبوه رمزارز اشاره کرده است.

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx