جذب نیروهای خبره پلیس سایبری بریتانیا توسط شرکت های کریپتو

جذب نیروهای خبره پلیس سایبری بریتانیا توسط شرکت های کریپتو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 907 نفر

جذب نیروهای خبره پلیس سایبری بریتانیا توسط شرکت های کریپتو

خبرگزاری بلومبرگ در گزارش جدید خود از جذب پلیس های ماهر واحد جرایم سایبری بریتانیا توسط شرکت های مرتبط با کریپتو خبر داده است.

طبق این گزارش، افسران باتجربه در شغل های جدید خود که عمدتا در صرافی های ارز دیجیتال هستند، درآمدی دو الی سه برابری در مقایسه با شغل های قبلی خود دارند.

به گفته شورای روسای پلیس ملی بریتانیا (NPCC)، افسران مجرب جرایم سایبری بسیار سریع ‌تر از سایر نیروی های پلیس شغل خود را ترک می کنند و جذب شرکت های کریپتو می شوند. طبق اعلام این شورا، نرخ خروج این نیروهای مجرب ۳ الی ۴ برابر افسران عادی است.

طبق اعلام NPCC، تا کنون ده ها کارشناس پلیس جذب شرکت های کریپتو شده اند. این نهاد همچنین پیش بینی کرده که در طی ۱۲ تا ۱۸ ماه آینده، این رقم افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

حقوق های نجومی

اندرو گولد (Andrew Gould)، رئیس واحد جرایم سایبری NPCC، اعلام کرده از آنجایی که تقاضا برای این نیروهای ماهر بسیار بالاست، این موضوع مشکل بزرگی برای پلیس این کشور ایجاد کرده است. به گفته وی، حقوق ارائه شده توسط بخش خصوصی سه برابر حقوقی است که نهادهای دولتی ارائه می دهند.

از سال ۲۰۱۸، حدود ۲۵۰ کارشناس در زمینه امنیت سایبری با استفاده از بودجه دولتی بریتانیا آموزش دیده اند. اما اکنون، صرافی های بزرگ کریپتو شروع به جذب این نیروهای متخصص با حقوق های نجومی کرده اند. از جمله این شرکت ها می توان به بایننس، کوین بیس و چین انالیسیس اشاره کرد.

به عنوان نمونه، هفته گذشته، بایننس یک مقام سابق از مرجع رفتار مالی بریتانیا (FCA) را به عنوان مدیر سیاست های تنظیم مقررات خود استخدام کرد.

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx