هدیه بیت کوین (BTC) به تریدرها با ثبت رکوردی جدید در روز کریسمس!

هدیه بیت کوین (BTC) به تریدرها با ثبت رکوردی جدید در روز کریسمس!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2453 نفر

هدیه بیت کوین (BTC) به تریدرها با ثبت رکوردی جدید در روز کریسمس!

در ۲۵ دسامبر و با فرا رسیدن کریسمس، بار دیگر بیت کوین (BTC) از بازه ۲۴ هزار دلاری عبور کرد و به نوعی به تریدرها با صعود خود هدیه داد.

نمودار یک ساعته بیت کوین

نمودار یک ساعته بیت کوین

روز گذشته بیت کوین در تلاش های مختلفی سعی کرد که از بازه ۲۴ هزار دلاری عبور کند. بالاخره این ارز دیجیتال روز گذشته موفق شد تا ۲۴۵۰۰ دلار صعود کند. هم اکنون در زمان نگارش این مطلب، بیت کوین در بازه ۲۴۶۴۰ دلاری معامله می شود. با رشد اخیر بیت کوین، این ارز دیجیتال بیش از ۲۴۰% در سال جاری رشد کرده است.

رشد اخیر بیت کوین در حالی اتفاق می افتد که شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از شرکت ریپل باعث نزولی شدن برخی از ارزهای دیجیتال شده بود.

برای برخی از کاربران و تحلیلگران صعود اخیر بیت کوین مسئله کاملا قابل پیش بینی بود. این ارز دیجیتال معمولا در اواخر سال در ماه دسامبر وضعیت صعودی به خود می گیرد. یکی از افرادی که به این نظریه باور دارد تحلیلگری به نام مایکل ون ده پوپه (Michael va de Pppe) است. وی در این خصوص گفت:

در سال های گذشته، بیت کوین نشان داده که در اواخر سال به بالاترین سطح خود رسیده است. هر سال این رویه تکرار شده  است. احتمال اینکه چنین رویه ای دوباره تکرار شود بسیار بالا است بخصوص با در نظر گرفتن دیدگاه مثبتی که در مورد آلت کوین ها وجود دارد. بازار در سه ماه اول سال ۲۰۲۱ صعودی خواهد بود.

با فرارسیدن تعطیلات، احتمال خرید بیت کوین در مقادیر بالا توسط سرمایه گذاران نهادی کاهش یافت و همین مسائل می توانند باعث بالا رفتن نقدینگی و حتی بهبود عملکرد قیمتی بشوند.

با این وجود شرکتی مانند میکرواستراتژی که هم اکنون بیش از ۷۰ هزار بیت کوین در اختیار دارد نشان داده که این شرکت بجای اینکه با خرید یکجا با تعداد زیادی بیت کوین روند بازار را تغییر بدهد،‌ تمایل دارد در بازه های زمانی با فاصله کم مقادیر کمی از بیت کوین را خریداری کند.

در این حال آلت کوین ها نیز در روز کریسمس روند صعودی داشتند. اتر موفق شد که تا ۶۰۰ دلار صعود کند. این ارز دیجیتال هم اکنون در بازه ۶۲۰ دلاری معامله می شود. ریپل نیز بعد سقوطی ۶۰ درصدی موفق شد تا ۰.۳۵ دلار قیمت خود را افزایش بدهد. هر چند که این ارز هم اکنون در بازه ۰.۳۱ دلاری قرار گرفته است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx