همکاری شرکت های ویزا (Visa) و بلاک فای (BlockFi) برای توسعه کارت اعتباری با جوایز بیت کوینی

همکاری شرکت های ویزا (Visa) و بلاک فای (BlockFi) برای توسعه کارت اعتباری با جوایز بیت کوینی
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2710 نفر

همکاری شرکت های ویزا (Visa) و بلاک فای (BlockFi) برای توسعه کارت اعتباری با جوایز بیت کوینی

شرکت های ویزا (Visa) و بلاک فای (BlockFi) در حال همکاری برای راه اندازی کارت اعتباری جدیدی هستند که به کاربران بیت کوین (BTC) پاداش می دهد. ایده جالب این دو شرکت می تواند زمینه را برای فراگیر شدن هر چه بیشتر استفاده از ارزهای دیجیتال فراهم کند.

شرکت بلاک فای یک استارت آپ مستقر در نیویورک است که در زمینه وام و حساب های پس انداز ارزهای دیجیتال فعالیت می کند. این شرکت همکاری خود را با ویزا روز سه شنبه اعلام کرد.

براساس گزارشی که خبرگزاری بلومبرگ منتشر کرده است، دارندگان این کارت اعتباری در ازای ۱.۵٪ خریدهای خود، پاداش هایی را در قالب بیت کوین دریافت خواهند کرد.

این کارت که ۲۰۰ دلار کارمزد سالانه خواهد داشت، توسط Evolve Bank & Trust صادر خواهد شد. این کارت اعتباری از اوایل سال ۲۰۲۱ در دسترس عموم قرار خواهد گرفت، اما افرادی که در بلاک فای حساب کاربری دارند، می توانند برای دریافت این کارت زودتر ثبت نام کنند.

زک پرنس (Zac Prince)، بنیانگذار و مدیرعامل این استارت آپ تازه تأسیس، در این خصوص گفت:

ما از افزوده شدن کارت های اعتباری به مجموعه محصولاتمان و گسترش قابلیت دسترسی بیت کوین به مجموعه وسیع تری از مصرف کنندگان، بسیار هیجان زده هستیم.

مشارکت بلاک فای بخشی از برنامه فین تک شرکت ویزا موسوم به Fintech Fast Track Program است که هدف آن سرعت بخشیدن به روند ادغام ارزهای دیجیتال با شبکه کارت های اعتباری است. تری آنگلوس (Terry Angelos) ، معاون ارشد و رئیس جهانی فین تک شرکت ویزا، گفت که هدف از این برنامه کمک به مقیاس پذیری و کارایی شرکت ها است.

این اولین اقدام ویزا در حوزه ارزهای دیجیتال نیست. در اوایل سال جاری، این شرکت با همکاری استارت آپ دیجیتال Fold دبیت کارت هایی صادر کرد که جوایزی مبتنی بر ارزهای دیجیتال را به مشتری ها هدیه می داد.

به طور کلی می توان گفت که شرکت ویزا چشم انداز مثبتی را در بکارگیری ارزهای دیجیتال برای خود ترسیم کرده است. این شرکت در تلاش است که جایگاه خود را در بازار پرداخت همچنان به عنوان پیشروی این عرصه حفظ کند. در حال حاضر، بیش از ۲۵ کیف پول ارزهای دیجیتال به شبکه ویزا متصل هستند.

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx