آلفرد کلی : ما به ارزهای دیجیتال بسیار علاقه مند هستیم

آلفرد کلی (Alfred Kelly)، مدیرعامل ویزا: ما به ارزهای دیجیتال علاقه بسیاری داریم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4779 نفر

آلفرد کلی (Alfred Kelly)، مدیرعامل شرکت ویزا کارت: ما به ارزهای دیجیتال بسیار علاقه مند هستیم

در مصاحبه ای در اوایل ماه جاری، آلفرد کلی (Alfred Kelly)، مدیر عامل شرکت فناوری پرداخت جهانی ویزا (Visa)، نظرات خود را در خصوص ارزهای دیجیتال مطرح کرد.

در این مصاحبه از آلفرد کلی سوال جالبی پرسیده شد. سوال این بود که شرکت ویزا چه نقشی در دنیای ارزهای دیجیتال دارد. کلی در پاسخ به این سوال گفت:

ارزهای دیجیتال بخش در حال توسعه سیستم پرداخت در جهان است. و در حال حاضر این صنعت روزهای ابتدایی خود را پشت سر می گذراند. ما علاقه زیادی به ارزهای دیجیتال داریم. ما به ارزهای دیجیتالی که در نهایت مبتنی بر ارزهای فیات باشند علاقه مند هستیم، بنابراین در هنگام استفاده از ارزهای دیجیتال برای خرید کالا یا خدمات، درک صحیحی از ارزش آن وجود دارد.

ما همکاری خود را با حدود ۲۵ فعال در عرصه رمزارزها در جهان شروع کرده ایم. در حال حاضر ما در تلاش هستیم که سیستم های پرداختی آنها از ویزا پشتیبانی کنند.  بدین ترتیب شما می توانید ارزهای دیجیتال خود را به ارز فیات تبدیل کنید، وجوه خود را در کیف پولی نگهداری کنید و هر کجا که ویزا پذیرفته می شود، از آنها استفاده کنید و این راهی برای ورود این سرمایه به شبکه ما است.

توسعه CBDC ها توسط بانک های مرکزی

آلفرد کلی در خصوص توسعه ارزهای دیجیتال توسط بانک ها گفت:

اتفاق دیگری که در حال رخ دادن است تلاش بانک های مرکزی در سراسر جهان برای توسعه ارزهای دیجیتال بانک مرکزی یا همان CBDC ها هست. بانک ها در حال حاضر در مراحل ابتدایی توسعه ارز خود قرار دارند و احتمالاً پیشرفته ترین کشور در این حوزه چین باشد. و ما به دنبال راهی برای کمک به بانک های مرکزی در سراسر جهان هستیم. در نهایت من آینده ای را متصور هستم که این ارزهای دیجیتال در پلتفرم ما مورد استفاده قرار گرفته اند.

من فکر می کنم که چندین سال برای به وقوع پیوستن این مهم به زمان نیاز داریم. اما ما مطمئناً آماده پذیرش هر شیوه ای که به تسهیل گردش پول در سراسر جهان کمک کند هستیم. ما می خواهیم که در این صنعت حضور فعالی داشته باشیم. و من فکر می کنم که ارزهای دیجیتال می توانند به ویژه در کشورهایی که بازارهای نو ظهوری دارند و تعداد زیادی از مردم به خدمات بانکی دسترسی ندارند، نقش مهمی داشته باشد. و ما فکر می کنیم که حدود ۱.۷ میلیارد نفر در سطح دنیا به خدمات بانک های جهان دسترسی ندارند، حتی در خود ایالات متحده.

از صحبت های آلفرد کلی می توان اینگونه برداشت کرد که منظور از علاقه شرکت او به ارزهای دیجیتال، استیبل کوین های مبتنی بر ارزهای دیجیتال باشد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx