هولدرهای XRP به دنبال مداخله در پرونده شکایت SEC از ریپل هستند!

  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1775 نفر

هولدرهای XRP به دنبال مداخله در پرونده شکایت SEC از ریپل هستند!

هولدرهای XRP ادعا کرده اند که منافع آنها در شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) علیه شرکت ریپل لحاظ نشده است. به همین دلیل، اکنون آنها می خواهند در این پرونده وارد بشوند.

در همین راستا یک درخواست مداخله توسط جان دیتون (John Deaton) از شرکت حقوقی دیتون در تاریخ ۱۴ مارس به نمایندگی از ۶ هزار هولدر XRP تنظیم شد. جان دیتون که خود XRP دارد، استدلال کرده که منافع هولدرهای این توکن در این شکایت به اندازه کافی در نظر گرفته نشده است.

استدلال دیتون بر اساس رد هرگونه ادعا مبنی بر نقض قوانین اوراق بهادار امریکا توسط شرکت ریپل مطرح شده است. به طور خاص، اگر XRP اوراق بهادار نباشد، همانطور که مدیران این شرکت یعنی برد گارلینگ هاوس و کریستین لارسن ادعا کرده اند، بنابراین تلاش های مدیران مذکور هیچ تأثیری در عملکرد XRP نخواهد داشت.

به همین دلیل، دیتون به همراه بیش از ۶۰۰۰ دارندگان این ارز دیجیتال قصد دارند به عنوان متهمان شخص ثالث وارد عمل شوند. بخشی از متن درخواست فوق به شرح ذیل است:

با توجه به اظهارات خود SEC مبنی بر اینکه این دادگاه تنها مرجع رسیدگی به این پرونده است؛ و موضع شرکت ریپل مبنی بر اینکه دارندگان XRP نمی توانند برای حفاظت از دارایی های خود به ریپل متکی باشند؛ و همچنین با در نظر گرفتن ماهیت دفاعیه ریپل، حضور هولدرهای XRP در این پرونده ضروری است.

در بیانیه ای مورخه ۱۴ مارس در وبسایت خود، دیتون ادعا کرده که دارندگان XRP متحمل ضرری ۱۵ میلیارد دلاری بعد از اعلام شکایت این کمیسیون از ریپل شده اند. لازم به ذکر است که طی دو هفته پس از شروع این دادخواست، قیمت XRP با افتی ۷۶ درصدی از ۰.۷۶ دلار به ۰.۱۸ دلار سقوط کرد.

تحریم ریپل

پس از اعلام خبر شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا صرافی هایی مانند کوین بیس، بایننس و کراکن معاملات XRP را به کل متوقف کردند. شرکت مدیریت دارایی های دیجیتال گری اسکیل (Grayscale) نیز صندوق XRP خود را منحل کرد. و در اوایل ماه جاری میلادی، شرکت ارائه دهنده خدمات پرداختی MoneyGram به همکاری چند ساله خود با این شرکت پایان داد.

چندی پیش SEC از دادگاه درخواست بررسی سوابق مالی شخصی مدیران ریپل را کرده بود که این دادخواست با شکایت مدیران ریپل همراه شد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx