ویتالیک بوترین: زمستان رمزارزی در راه است

ویتالیک بوترین: زمستان رمزارزی در راه است
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 967 نفر

ویتالیک بوترین: زمستان رمزارزی در راه است

ویتالیک بوترین، یکی از بنیان‌گذاران بلاک چین اتریوم و رهبر برجسته ارزهای دیجیتال، گفت که سرمایه‌گذاران احتمالا «زمستان رمزارزی» را تجربه کنند. اما این رویداد تماما یک خبر بد محسوب نمی‌شود.

او ادامه داد که این اتفاق می‌تواند دنیای رمزارزها را به دنیای دیگری تبدیل کند. زیرا قیمت‌ها در حال حاضر به اندازه کافی پایین هستند، و فرصت خرید برای سرمایه گذاران فراهم می‌کند.

بوترین در مصاحبه با بلومبرگ گفت:

بسیاری از افرادی که عمیقاً به رمزارزها علاقه دارند و به ویژه کارهایی در این حوزه انجام می دهند، از بازار نزولی استقبال می کنند. آن‌ها از بازار نزولی استقبال می‌کنند زیرا قیمت‌ها در بلندمدت بسیار بالا می‌روند. و بدیهی است که این اتفاق موجب خوشحالی آن‌ها می‌شود.

بازار ارزهای دیجیتال پس از رسیدن به بالاترین سطح تاریخی خود در اوایل نوامبر، سقوط کرد که به دلیل انتظارات سرمایه گذاران و سفته بازان از اخبار مثبت اقتصادی بود. همین امر موجب شد شاخص کریپتو گلکسی بلومبرگ حدود ۴۵ درصد از اوج خود سقوط کند. و موجب ریزش ۴۰ درصدی اتر نیز شود.

با افزایش اخیر قیمت ها، بسیاری از مردم شاهد افزایش تصاعدی دارایی های خود بوده اند. اما روند این بازار قرار نیست که همیشه صعودی باشد.

با این حال، تقلب و دستکاری در این بازار در صورت استفاده نادرست یا پیروی کورکورانه از رهبران مانند گوسفند می تواند به شما آسیب برساند. این اتفاق زمانی می‌افتد که شما بدون هیچ اطلاعاتی وارد این بازار شوید.

دامپ‌ها و پامپ‌ها زمانی اتفاق می‌افتد که معامله‌گران سعی می‌کنند با افزایش قیمت‌ها قبل از فروش در سطوح پایین‌تر، پولی را از زیان دیگران به دست آورند.

زمستان رمزارزی می‌تواند یک موقعیت مناسب برای شما باشد

با توجه به نظر یک میلیاردر رمزارزی ۲۸ ساله:

زمستان زمانی است که بسیاری از پروژه‌ها سرنگون می‌شوند. بنابراین شما می‌توانید پروژه‌های موفق در طولانی مدت را با توجه به کامیونیتی و توسعه دهندگان آن شناسایی کنید.

زمستان رمزارزی تنها می‌تواند یک بازه کوتاه زمانی برای پدیدار شدن و ظهور این صنعت باشد. اما ویتالیک بوترین معتقد است که این زمستان رمزارزی می‌تواند یک سورپرایز برای مردم باشد. زیرا آن‌ها در سال گذشته تجربه خوبی داشته‌اند.

اما او در رابطه با این موضوع مطمئن نبود که آیا رمزارزها در دومین زمستان رمزارزی خود باقی می‌مانند یا نوساناتی که در بازارهای دیگر هست را منعکس می‌کنند.

او در ۱۲ فوریه در دنور گفت:

به نظر می رسد در بازار رمزارزها روند کنترل قدرت تغییر خواهد کرد. این بازار کاملاً از بازارهای سنتی بخشی از یک بازار مالی اصلی هستند، جدا شده است.

بوترین اضافه کرد که زمستان رمزارزی فرصتی برای ایجاد برخی تغییرات مهم برای بهتر شدن است.

پروژه‌های بین زنجیره‌ای

خطرات استفاده از پل های بین زنجیره‌ای بلاک چین در سال جاری زمانی آشکار شد که پروتکل رمزارزی محبوب Wormhole با بیش از ۳۰۰ میلیون دلار هک شد.

جالب است بدانید در ژانویه، بوترین هشدار داد که این نوع پل ها می توانند خطرناک باشند.

او گفت:

ممکن است باعث شود که وجوه کاربران بدون اطلاع یا رضایت آنها در قراردادهای هوشمند محبوس شود.

 

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx