پیش بینی صرافی Crypto.com از آینده کریپتو در سال ۲۰۲۲

کریپتو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1376 نفر

پیش بینی صرافی Crypto.com از آینده کریپتو در سال ۲۰۲۲

صرافی Crypto.com با نگاه به ۲۰۲۱ که یکی از مهمترین سال های کریپتو بود; آینده این صنعت را در سال ۲۰۲۲ پیش بینی کرده است.

این سند که در بخش تحقیقات صرافی Crypto.com (کریپتو دات کام) منتشر شده، پیش بینی می کند که پذیرش رمزارزها در سال ۲۰۲۲ به صورت گسترده تری افزایش خواهد یافت. و همچنین یک حوزه بسیار پررنگ تر از سایر بخش ها خودنمایی خواهد کرد.

افزایش تعداد کاربران

کریپتو دات کام متصور شده که تا پایان سال ۲۰۲۲ تعداد کاربران کریپتو در سطح جهان به ۱ میلیارد خواهد رسید:

دولت ها دیگر قادر به نادیده گرفتن حرکت عموم مردم به سمت ارزهای دیجیتال نخواهند بود. ممکن است در بسیاری از کشورها شاهد مواضع دوستانه تری نسبت به صنعت کریپتو باشیم. انتظار می رود که کشورهای توسعه یافته چارچوب های قانونی و مالیاتی شفافی را برای دارایی های کریپتو طراحی کنند. به موازات آن، کشورهایی که با اقتصاد تورمی و بی ارزش شدن پول خود دست و پنجه نرم می کنند، به تبعیت از السالوادور، ممکن است از ارزهای دیجیتال به عنوان ارز قانونی خود استفاده کنند.

سبدهای مالی سنتی

تیم تحقیقاتی صرافی Crypto.com همچنین پیش ‌بینی کرده که رمزارزها به یک بخش جدایی ناپذیر در سبدهای مالی سنتی تبدیل خواهند شد:

کریپتو به یک عنصر ثابت در کلاس دارایی های جایگزین پرتفوی سرمایه گذاران تبدیل خواهد شد. اولین ETF ها که در سال جاری راه اندازی شدند، با تقاضایی فراتر از ظرفیت خود مواجه شدند. این موضوع نشان می دهد که به زودی ابزارهای کریپتو بیشتری در صنعت مالی عرضه خواهند شد.

تیم تحقیقاتی این صرافی انتظار دارد که پذیرش گسترده رمزارزها با دنیای همیشه در حال گسترش توکن ‌های NFT، بازی ‌های مبتنی بر بلاکچین و دنیای متاورس شتاب بیشتری به خود بگیرد:

متاورس در سال ۲۰۲۱ به طور تصاعدی رشد کرده است. و مسیر را برای تکامل فرهنگ آنلاین از طریق NFT ها، بازی ها و هویت های آنلاین هموار کرده است. ما پیش ‌بینی می ‌کنیم که بازی های مبتنی بر درآمد و گیم فای (GameFi) به یکی از ابزارهای اصلی برای حضور انبوه و گسترده در فضای کریپتو تبدیل شوند. و استودیوهای گیمینگ سنتی برای حضور در این عرصه با یکدیگر به صورت جدی  رقابت خواهند کرد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx