کاردانو به عنوان یکی از بهترین پروژه های بلاک چین شناخته می شود

کاردانو به عنوان یکی از بهترین پروژه های بلاک چین شناخته می شود
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 966 نفر

کاردانو به عنوان یکی از بهترین پروژه های بلاک چین شناخته می شود

بنیاد کاردانو، بازوی شرکتی و متولی قانونی بلاک چین کاردانو، در ترویج شبکه اثبات سهام در سطح جهانی بسیار فعال بوده است. این امر اکنون باعث شده است که آنها به عنوان یکی از بهترین پروژه های بلاک چین در سراسر جهان شناخته شوند.

CV Labs، یک شرکت سرمایه‌گذاری و سهام خصوصی مستقر در سوئیس، در گزارش جهانی خود در سال ۲۰۲۲، گام‌های برداشته شده توسط چندین سازمان بلاک چین را مورد ستایش قرار داد.

از بین بیش از ۵۰ شرکت بزرگ رمزارزی در سوئیس، که با علاقه به آن “ملت رمزارزی” لقب داده شده است، بنیاد کاردانو یکی از بزرگترین رشدها را در ارزش گذاری در سطح جهانی به ثبت رسانده است. در سال ۲۰۲۱، ارزش این شرکت ارز دیجیتال به ۴۳.۸ میلیارد دلار رسید و تنها از بنیاد اتریوم و بنیاد سولانا عقب تر بود.

این گزارش موفقیت بلاک چین کاردانو و افزایش قیمت ADA را به عنوان مشارکت کنندگان در عملکرد چشمگیر بنیاد کاردانو برجسته کرد.

کاردانو افزایش قیمت‌های چشمگیری داشته است… و در سه‌ماهه سوم قراردادهای هوشمندانه‌ای را در زنجیره خود منتشر کرد. این پروژه همچنان به تحقیقات و بسیاری از ایده‌های نوآورانه و تعهد به بررسی همتایان خود ادامه می‌دهد.

به طور مشابه، موفقیت بلاک چین کاردانو نیز می تواند به فعالیت های بنیاد کاردانو مرتبط باشد. به عنوان متولیان شبکه کاردانو، بنیاد کاردانو چندین حرکت قابل توجه برای شکل دادن به مقررات مربوط به کریپتو، رشد و آموزش جامعه کاردانو، و همچنین ایجاد مشارکت های جدید با سایر شرکت ها انجام داده است.

امسال، این سازمان به رشد اکوسیستم کاردانو ادامه داده است. همکاری با دانشگاه زوریخ و همچنین EMURGO را اعلام کرده است. این ادامه روندی است که سال گذشته با اعلام شراکت های متعدد، به ویژه در رویداد Cardano Summit آغاز شد.

در همین حال، سایر شرکت‌های بلاک چین مستقر در این کشور نیز در سال ۲۰۲۱ به موفقیت چشمگیری دست یافتند. ارزش تمام شرکت‌های رمزارزی مستقر در سوئیس به بالاترین سطح تاریخ خود یعنی ۶۱۱.۸ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۱ رسید که بیش از ۶ برابر بیشتر از ۱۰۸.۴ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰ بود.

پیشرفت اکوسیستم ADA

اکوسیستم Cardano مملو از چندین شاخص است که به رشد سالم این شبکه اشاره می کند. از پلتفرم‌های DeFi گرفته تا پلتفرم‌های بین زنجیره‌ای و پروژه‌های NFT، فعالیت در بلاک چین کاردانو در سال ۲۰۲۲ افزایش یافته است.

این امر باعث شده است که چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو و مدیرعامل IOG، حتی نسبت به تعداد پروژه‌هایی که این بلاک چین پس از هاردفورک Vasil خود در ماه ژوئن میزبانی می‌کند، ابراز خوشبینی مجدد کند.

قیمت ADA، توکن بومی Cardano، نیز به فعالیت رو به رشد پاسخ داده است. در ماه قبل، ADA 31.5٪ افزایش یافته است. با این حال، این دارایی کریپتو در حال حاضر حدود ۱.۰۷ دلار معامله می شود که ۱۰.۵۶ درصد در ۲۴ ساعت گذشته کاهش یافته است.

 

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx