۱۱ رمزارزی که پتانسیل بالایی برای رشد در ماه مه دارند

11 رمزارزی که پتانسیل بالایی برای رشد در ماه مه دارند
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1635 نفر

۱۱ رمزارزی که پتانسیل بالایی برای رشد در ماه مه دارند

یک استراتژیست و تریدر برجسته ارزهای دیجیتال اعلام کرده که قصد دارد این ماه میلادی ۱۱ رمزارزی که پتانسیل بالایی برای رشد دارند را هولد کند.

در یک توییت جدید، این تریدر با نام مستعار Capo اعلام کرد که قصد دارد تعداد زیادی از کوین های NOIA، RSR و ETH را در ماه مه هولد کند.

علاوه بر رمزارزهای فوق، کاپو اعلام کرده که کوین های دیگری مانند DAG، BAL، PHA، TRB، XOR، PSWAP و VRA را در لیست کوین های با پتانسیل بالای خود قرار داده است.

توییت Capo

توییت Capo

به گفته کاپو، وی انتظار دارد آلت کوین ها، بخصوص آلت کوین هایی که ارزش بازار کمی دارند، شاهد صعود باشند. اساس اعتقاد او “شاخص دامیننس دیگر کوین ها” است. لازم به ذکر است که این شاخص عملکرد کوین ها را تحت نظر دارد و شامل ارزهای مطرحی همچون بیت کوین و اتریوم نمی شود.

اکنون زمانی است که مردم از آلت کوین ها به روی بیت کوین متمرکز می شوند و چند روز بعد شاهد پامپ آلت کوین ها خواهند بود. صادقانه بگویم قرار داشتن در آلت کوین ها خیلی راحت تر است.

NOIA, THETA

با در نظر گرفتن نمودار NOIA، کاپو معتقد است که این آلت کوین شاهد افزایش چشمگیر ۱۶۰ درصدی از قیمت فعلی  ۰.۰۰۰۰۱۲۲۹ دلاری خود خواهد بود.

RSR

 

دیگر کوینی که کاپو انتظار دارد رشد قابل توجهی داشته باشد، رمزارز RSR است. به اعتقاد او این ارز پامپی ۲۲۰ درصدی از قیمت فعلی خود یعنی ۰.۰۰۰۰۰۱۵۵ دلار خواهد داشت.

اتریوم

این تریدر همچنین عملکرد دومین رمزارز برتر بازار را تحت نظر گرفته و اعتقاد دارد که روند صعودی اتریوم حتی در سطح ۱۰۰۰۰ دلار نیز متوقف نخواهد شد.

همیشه قدم به قدم! با این وجود فکر نمی کنم که سقف صعود اتریوم در این سیر صعودی ۱۰،۰۰۰ دلار باشد. بالاتر خواهد بود.

امروز همانطور که در ارزینجا خواندید، اتریوم برای اولین بار در تاریخ خود موفق شد به کانال ۳۰۰۰ دلاری ورود کند. این آلت کوین در حال حاضر در سطح ۳۱۴۳ دلاری در زمان نگارش این مطلب معامله می شود.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx