این ۳ آلتکوین را در هفته جاری زیر نظر داشته باشید

این 3 آلتکوین را در هفته جاری زیر نظر داشته باشید
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 515 نفر

بازار ارزهای دیجیتال پر از فرصت است. بیت کوین و اتریوم معروف ترین ارزهای دیجیتال هستند، اما آلتکوین های کمتر شناخته شده ای هم وجود دارند که پتانسیل رشد بالایی دارند. البته، این ارزهای دیجیتال با ریسک بیشتری هم همراه هستند. سرمایه گذارانی که تحمل ریسک بالایی دارند، می توانند ۱۰ تا ۲۰ درصد از سرمایه خود را به این ارزهای دیجیتال اختصاص دهند و از این فرصت برای تنوع بخشیدن به سبد سرمایه گذاری خود و کسب سود استفاده کنند. در ادامه به معرفی و بررسی این رمزارز می‌پردازیم.

توجه: متن این مقاله یک پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست و فقط دیدگاهی از وضعیت بازار کریپتو و برخی از آلتکوین‌ها است.

پالیگان (Matic)

در زمان نگارش این مقاله قیمت پالیگان در حدود ۰.۵۳ دلار نوسان می‌کند. این آلتکوین با ارزش بازاری در حدود ۵.۱ میلیارد دلار در رتبه ۱۳ از نظر ارزش بازار قرار گرفته است و حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت گذشته در حدود ۲۳۵ میلیون دلار می‌باشد.

تحلیل ارزهای دیجیتال

متیک در ژوئن ۲۰۲۲، یک کف V شکل را ایجاد کرد و پس از پیشروی از ژوئن ۲۰۲۲ تا اکتبر ۲۰۲۳، یک الگوی کف آدم و هوا را تشکیل داده که الگویی صعودی است. همچنین متیک نزدیک به خط روند نزولی خود معامله می‌شود که در صورت شکست آن می‌تواند تا حدود قیمت‌های ۲.۲ دلار و ۳.۴ دلار پیشروی کند.

استلار (XLM)

بازار ارزهای دیجیتال

قیمت رمزارز استلار در حول سطح ۶۱.۸% فیبوناچی اصلاحی نوسان داشته است. این سطح از ۱۷ آگوست به عنوان یک حمایت قوی عمل کرده است. در حالی که چشم انداز کلی این دارایی برای میان مدت و بلندمدت خوش بینانه است، اگر در آینده نزدیک شاهد یک سری کندل استیک سبز متوالی نباشیم، این احتمال وجود دارد که قیمت XLM سطح اصلاحی ۷۸.۶% را آزمایش کند.

دوج کوین (DOGE)

آلتکوین های برتر بازار

در زمان نگارش این مقاله، قیمت دوج کوین در حدود ۰.۰۶۰۴ دلار نوسان می‌کند. این آلتکوین در حال دست و پنجه نرم کردن با محدوده ۰.۰۶۱۶ دلار است که یک مقاومت قوی محسوب می‌شود. این محدوده همچنین با سطح ۰.۳۸ فیب اصلاحی موج صعودی اصلی دوج کوین یکی شده است. در صورت عبور از این محدوده دوج می‌تواند تا حدود ۰.۰۸۰۰ دلار پیشروی کند. در صورت ریزش قیمت محدوده ۰.۰۵۳۰ دلار یک حمایت اصلی برای DOGE خواهد بود. توجه داشته باشید که دوج کوین دارای کاربرد خاصی نیست و رفتار قیمت آن تا حد زیادی به اخبار و جهت بازار وابسته است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
5 1 دیدگاه
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx