تحلیل بایننس کوین | BNB در صورت شکست این محدوده آماده یک پامپ است

  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 493 نفر

شب گذشته برخی از آلتکوین‌ها مانند چین لینک، پالیگان و سولانا یک پامپ قیمتی را تجربه کردند اما آلتکوین‌های تاپ رنک، اتریوم و بایننس کوین، تحرک خاصی نداشتند. رمزارز BNB از در چند وقت اخیر رشد آنچنانی نداشته است که همین موضوع آن را مستعد رشدهای بیشتر می‌کند. البته در نمودار بایننس کوین نشانه‌هایی هست که قبل از ورود به معامله باید به آن‌ها توجه کرد.

تحلیل بایننس کوین

تحلیل بایننس کوین

تحلیل بایننس کوین در نمودار ۴ ساعته

قیمت بایننس کوین از ماه سپتامبر در یک کانال فلت نوسان می‌کند. محدوده ۲۰۵ دلار (باکس آبی) منطقه تقاضای اصلی بوده است و محدوده ۲۲۲ دلار (باکس قرمز) منطقه تخلیه. در زمان نگارش این مقاله BNB در حدود ۲۱۵ دلار معامله می‌شود. حرکت قیمت بر اساس یک خط روند صعودی بوده است که یک حمایت مقطعی محسوب می‌شود. برای ثبت رشدهای چشمگیر، BNB باید بتواند از سمت بالای این کانال فلت خارج شود. در این صورت ممکن است شاهد یک پامپ قیمت (مشابه آنچه در ۲۹ آگوست رخ داده است) باشیم و BNB را در حدود ۲۳۵ دلار و بالاتر ببینیم.

با این حال باید توجه داشت که در صورت ریزش قیمت، که با توجه به دامیننس و قیمت بیت کوین دور از ذهن نیست، بعید است که باکس آبی باری دیگر نقش حمایتی را ایفا کند؛ چونکه در بازه زمانی ۹ تا ۱۳ اکتبر قیمت درگیری‌های زیادی در این محدوده داشت و به نظر می‌رسد که کل سفارشات خرید این محدوده جمع شده باشند. پس در صورت ریزش قیمت و عدم حمایت قیمت در محدوده ۲۰۵ دلار، ممکن است که BNB را در حدود حمایت اصلی خود یعنی ۱۸۶ دلار ببنیم.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx