۵ تا از بهترین بازی های موبایلی بلاکچین برای اندروید و iOS

  • زمان مطالعه: 12دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 651 نفر

۵ تا از بهترین بازی های موبایلی بلاکچین برای اندروید و iOS

بازی های بلاکچین در حال تغییر چشم‌انداز صنعت گیمینگ هستند، بنابراین جای تعجب نیست که آن‌ها تبدیل به برنده‌های دنیای در حال گسترش Web3 شده‌اند. برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال سود خوبی هستند، یا برای گیمرهایی که به دنبال کسب درآمد از ارز دیجیتال در حین انجام بازی‌های آنلاین هستند، در این مقاله ۵ تا از بهترین بازی‌ های بلاکچین برای کسب درآمد را معرفی خواهیم کرد:

  1. بازی بلاکچین Gods Unchained (GODS)

Gods Unchained یکی دیگر از بهترین بازی های بلاکچین برای کسب درآمد است. این یک بازی کارتی تاکتیکی رایگان است که توسط مدیر سابق بازی Magic The Gathering: Arena توسعه یافته است. این بازی به روشی مشابه MTGA عمل می‌کند، با این تفاوت که بازیکنان می‌توانند در واقع مالک آیتم‌های درون بازی خود باشند و همچنین برای پیشرفتی که در بازی انجام می‌دهند، پاداش‌های مالی دریافت کنند. با بازی رقابتی بی وقفه که بازیکنان را ملزم می کند تا با ساختن عرشه با آیتم های کلکسیونی NFT از حریفان پیشی بگیرند، گیم پلی حول رویکردهای استراتژیک متفاوت می چرخد. تمام آیتم های عرشه متعلق به بازیکنان است. آنها را می توان به هر شکلی که بازیکن بخواهد معامله، فروخت و استفاده کرد.

توکن GODS یک توکن ERC-20 است که به عنوان ارز بومی برای اکوسیستم Gods Unchained استفاده می شود. برای ایجاد توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) استفاده می‌شود و می‌توان از آن در بازار درون بازی برای معاملات استفاده کرد. علاوه بر این، GODS  توکنی است که بازیکنان از طریق سیستم پاداش بازی برای کسب به دست می آورند.

توکن GODS دارای کاربرد گسترده ای در اکوسیستم Gods Unchained است، به این معنی که احتمالاً تقاضای قابل توجهی برای آن در طول زمان وجود خواهد داشت. انتظار می رود این امر قیمت چین برای کسب درآمد از طریق سرمایه‌گذاری تبدیل می‌کند.

  1. بازی بلاکچین اکسی اینفینیتی (AXS)

اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) مدتی است که بازار بازی‌های بلاک چینی سر زبان‌ها افتاده است و همچنان یکی از بهترین بازی های بلاکچین برای کسب درآمد در حال حاضر است. اکسی اینفینیتی یک پلتفرم بازی آنلاین است که به بازیکنان امکان خرید، جنگ و پرورش موجودات فانتزی به نام اکسی‌ها را می دهد. اکسی‌ها مجموعه ای دیجیتالی برای حیوانات خانگی هستند که کاربران می توانند آنها را با هم ترکیب کنند.

اکسی اینفینیتی دارای یک دنیای همیشه در حال رشد است و به صاحبان اکسی‌ها طیف وسیعی از فعالیت‌ها مانند کاوش در Dungeons‌ و شرکت در جنگ‌های PVP با دیگر دارندگان اکسی را برای بدست آوردن جوایز ارائه می‌دهد. AXS رمزارز بومی این پلتفرم است که برای خرید اکسی‌ها یا قدرت بخشیدن به برخی ویژگی‌های بازی استفاده می‌شود. این بازی به بازیکنان با توکن های AXS برای برنده شدن در نبردها، تکمیل ماموریت ها و پیشرفت در بازی پاداش می دهد. بازی اکسی اینفینیتی به دلیل مزایای گسترده به سرعت به یکی از تأثیرگذارترین عناوین صنعت بازی تبدیل شد.

بازی بلاکچین اکسی اینفینیتی

پس از راه‌اندازی بسیار موفق این بازی در آخرین بازار گاوی ارزهای دیجیتال، اکیسی اینفینیتی شروع به جذب ۲ میلیون کاربر به صورت روزانه کرد. این بازی با افزایش بیش از ۳۰۰ برابری توکن AXS در کمتر از یک سال، به پرکاربردترین بازی بلاکچین در صنعت بازی تبدیل شد. با پایگاه کاربری بزرگ موجود و سطح قیمت فعلی که به طور قابل‌توجهی پایین‌تر از قیمت‌های قبلی خود است، به نظر می‌رسد AXS آماده است تا یک بار دیگر دستاوردهای بزرگی را به ثبت برساند. این توکن در حال حاضر ۱۱ دلار قیمت دارد و هدف قیمت اصلی آن سطح ۶۰ دلاری است. بدون شک، اکسی اینفینیتی یکی از بهترین بازی های بلاکچین برای کسب درآمد در حال حاضر است.

  1. ایلوویوم (ILV)

ایلوویوم یکی دیگر از بهترین بازی های بلاکچین برای کسب درآمد در حال حاضر است. این یک بازی نبرد فانتزی جهان باز است که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است. این بازی اغلب به عنوان اولین بازی AAA در نوع خود مورد استقبال قرار گرفته است. این سرگرمی را هم برای گیمرهای معمولی و هم برای طرفداران دو آتشه دیفای از طریق طیف وسیعی از فرصت های جمع آوری و ترید فراهم می کند.

در قلب Illuvium موجوداتی به نام Illuvials نهفته است که می توانند توسط بازیکنان در نبرد اسیر شوند و برای پیوستن به کلکسیون هایشان استفاده شوند. این موجودات اسیر شده سپس علیه سایر ماجراجویان در نبردهای PvP استفاده می شوند. بازیکنان می توانند بین کاوش در فضاهای وسیع دنیای بازی یا ایجاد تیم جانوران قدرتمند خود یکی را انتخاب کنند.

توکن ILV در اکوسیستم Illuvium یکپارچه است، به بازیکنان برای دستاوردهای درون بازی پاداش می‌دهد، به آن‌ها اجازه می‌دهد از Illuvium Vault سهمی داشته باشند و به آن‌ها اجازه می‌دهد در تصمیم‌گیری‌های حاکمیتی از طریق سازمان مستقل غیرمتمرکز ایلوویوم (DAO) شرکت کنند.

توکن ILV عرضه کلی بسیار کمی دارد و در حال حاضر تنها ۲ میلیون توکن در گردش است. ایلوویوم توکنومیک تورمی نیز دارد، به این معنی که توکن به دلیل کمیاب بودن، پتانسیل زیادی برای رشد در سال های آینده دارد. بالاترین قیمت ILV نزدیک به ۲۰۰۰ دلار است و قیمت فعلی آن ۶۰ دلار است. این باعث می شود ILV یکی از بهترین بازی های بلاکچین برای کسب درآمد در حال حاضر باشد.

  1. دیسنترالند (MANA)

دیسنترالند یک پلتفرم واقعیت مجازی و یکی از بهترین بازی های بلاکچین برای کسب درآمد در حال حاضر است. این یک پلتفرم واقعیت مجازی است که توسط اتریوم طراحی شده است. رمزارز بومی دیسنترالند، MANA، برای خرید زمین، اجاره قطعات، خرید کالاها و رای دادن به پیشنهادات حاکمیتی در Decentraland DAO استفاده می‌شود. دیسنترالند یک کیت توسعه نرم افزار منبع باز (SDK) ارائه می دهد که توسعه دهندگان می توانند از آن برای ایجاد محتوا در پلتفرم دیسنترالند استفاده کنند. این SDK به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا پروژه های خلاقانه خود را به اکوسیستم تعاملی دیسنترالند اضافه کنند و بر روی قطعات زمینی که از طریق بازار یکپارچه خریداری شده اند، بسازند.

بازی بلاک چین دیسنترالند

دیسنترالند به کاربران این امکان را می دهد که دارایی های دیجیتالی بسازند تا دیگران بتوانند با آنها تعامل داشته باشند. همچنین از طریق اقتصاد قوی دارایی‌ها و خدمات مجازی، مدل‌های قدرتمند درآمدزایی را امکان‌پذیر می‌کند. نتیجه پیشنهاد منحصربه‌فرد این پلتفرم این است که اکنون میزبان طیف گسترده‌ای از تجربیات واقعیت مجازی در یک دنیای متاورس است.

  1. بازی بلاکچین Star Atlas (ATLAS)

Star Atlasیک بازی آنلاین فضایی (Massively Multiplayer Online Game – MMO) است که توسط شرکت Animoca Brandsساخته شده است. در این بازی، بازیکنان می توانند به عنوان یک کاوشگر فضایی در یک جهان وسیع و خطرناک شرکت کنند، که شامل سیارات، ستارگان، ماه ها، ایستگاه های فضایی و پایگاه های فضایی است. بازیکنان می توانند در این بازی بازاریابی، معاملات، جنگ و حمله به دشمنان، ساخت و ساز و بهبود ایستگاه های فضایی و دیگر فعالیت هایی که در دنیای واقعی به صورت مشابه در جهان فضایی اتفاق می افتند، انجام دهند. بازی Star Atlas به کاربران امکاناتی مانند تکنولوژی بلاکچین و توکن های قابل تبدیل به پول فراهم می کند که برای ترکیب بازی و اقتصاد دیجیتال آن استفاده می شود.

بازی بلاک چین استار اطلس

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx